جک موتور درآر 2 تن مگا مدل CRP20

Mega CRP20 Floor Cranes Parallel Legs

514

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4173

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 125,780,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRP20

جک موتور درآر از جک های تخصصی و حرفه ای است که استفاده از آن در کارگاه های تعمیراتی خودرو لازم و ضروری است. جک های موتور درآر یکی از بهترین نمونه های جک خودرو به شمار می روند چون علاوه بر قابلیت پیاده و سوار کردن موتور خودرو می توان برای موارد دیگر تعمیراتی نیز از آنها استفاده نمود. قطعا شما در اندیشه خرید یک جک موتور در بیار حرفه ای هستید که به این صفحه فروش هدایت شده اید، پیشنهاد ما به شما جک موتور درآر CRP20 مگا است. در ادامه مشخصات و ویژگی های این جک مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی مشخصات جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRP20

جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRP20 یک جک 2 تن کاملا حرفه ای و استاندارد است که در کمپانی مگا اسپانیا که از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع جک می باشد، تولید شده است. این جک با قابلیت تعمیرگاهی و کارگاهی در زمره جک های تاشو بوده و با نام جرثقیل زمینی چرخ دار 2 تن مگا نیز در بازار شهرت دارد. جک موتور درآر تاشو مدل CRP20 حدود 150 کیلوگرم وزن دارد اما به دلیل داشتن چرخ های کوچک قابلیت حمل و نقل آن آسان می باشد.

ماکزیمم ارتفاع این جک موتور درآر 2 تن مگا 246 سانتیمتر است و می تواند به راحتی موتور و اجسام دارای وزن 2 تن را در این ارتفاع بلند کرده و نگه دارد. جک موتور درآر مگا مدل CRP20 با پایه هایی U شکل طراحی و تولید شده که این شیوه طراحی باعث شده که بلند کردن اجسام از روی پالت های چوبی و پلاستیکی بار بسیار آسان باشد.

راهنمای خرید جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRP20

جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRP20 یک ابزار حرفه ای است که با گارانتی معتبر فروش به بازار جهانی عرضه شده است. در ایران نیز این جرثقیل زمینی چرخ دار از مراکز متعددی قابلیت خرید دارد اما اگر تمایل دارید این ابزار را با گارانتی معتبر فروش و قیمت پایه واردات خرید نمایید، ما توصیه داریم خرید خود را از مجموعه ابزارکیا انجام دهید.

ما در این مجموعه جک موتور درآر 2 تن مگا را با شرایط بسیار ویژه عرضه کرده ایم. شما برای خرید این محصول می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید عمده همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
150 کیلوگرم
نوع
جک موتور درآر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
246 سانتی متر
حداکثر فشار
2 تن
طول پایه ها
180 سانتی متر
شناسه انبارداری
MEGA-CRP20
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها