جک موتور درآر 1 تن مگا مدل CRP10

Mega CRP10 Floor Cranes Parallel Legs

390

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4170

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 66,530,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRP10

جک موتور درآر یکی از جک های تخصصی است که حوزه استفاده آن اغلب مربوط به کارگاه ها و مراکز صنعتی می شود. این جک ها بسته به ظرفیت و توان خود برای خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل گاها با نام جرثقیل زمینی چرخ دار نیز شناخته شده و برای موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این جک ها در برندهای مختلفی تولید می شوند و بهترین آنها مربوط به برند مگا اسپانیا است. این کمپانی در تولید انواع جک از جمله جک موتور در بیار فعالیت دارد. یکی از محصولات این کمپانی بزرگ جک موتور درآر 1 تن است که در ادامه متن به معرفی آن می پردازیم.

بررسی مشخصات جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRP10

جک موتور درآر یک تن مگا MEGA مدل CRP10 یک جک حرفه ای است که وزن آن 99 کیلوگرم است و به دلیل داشتن چرخ های کوچک در قسمت انتهایی قابلیت حمل آسانی دارد. این جک موتور درآر CRP10 مگا از نوع تاشو است و به همین دلیل نگهداری و استفاده بسیار آسانی دارد. جک موتور درآر تاشو دارای ماکزیمم ارتفاع 220 سانتی متر است، و به راحتی می توان از آن برای باز کردن موتورهایی با وزن یک تن استفاده کرد. کمپانی تولید کننده جک موتور درآر مگا، پایه های آن را به شکل U طراحی کرده است و به همین دلیل بلند کردن اجسام رو از روی پالت های بار به وسیله آن آسان می باشد.

قیمت خرید اینترنتی جک موتور درآر یک تن مگا MEGA مدل CRP10

جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRP10 ابزاری است که شما می توانید آن را با چند کلیک ساده از ابزارکیا خریداری نمایید. ما در این مجموعه در زمینه فروش تک و عمده جک موتور درآر CRP10 مگا فعالیت داریم و آن را با گارانتی معتبر و قیمت پایه عرضه نموده ایم. شما برای کسب اطلاعات تکمیلی نیز می توانید با همکاران ما در واحد مشاوره و فروش ابزارکیا تماس بگیرید.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
99 کیلوگرم
نوع
جک موتور درآر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
220 سانتی متر
حداکثر فشار
1 تن
طول پایه ها
148 سانتی متر
شناسه انبارداری
MEGA-CRP10
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها