جک موتور درآر 650 کیلوگرم مگا مدل CRV6

Mega CVR6 Floor Cranes

348

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4167

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 47,600,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6

جک موتور درآر به جک هایی گفته می شود که به وسیله آنها می توان موتور خودروهای مختلف را پیاده و سوار کرد. البته این جک ها به غیر از پیاده و سوار کردن موتور در امورات تعمیراتی مختلف نیز استفاده می شوند. این جک ها با ظرفیت ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و هر مدل ویژگی های خاص خود را دارد.

کمپانی مگا اسپانیا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع جک موتور در بیار به شمار می رود و محصولات این کمپانی در مدل های مختلفی تولید می شود که جک موتور درآر 650 کیلویی مدل CRV6 یکی از محصولات این شرکت به شمار می رود و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

معرفی جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6

جک موتور درآر در زمره های جک های تاشو کمپانی مگا به شمار می رود. این جک موتور درآر تاشو حدود 81 کیلوگرم وزن دارد و به دلیل داشتن چرخ های قابل حمل به جرثقیل زمینی چرخ دار مگا نیز شهرت دارد. این جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6 دارای ماکزیمم ارتفاع 220 سانتیمتر از سطح زمین است و می تواند تا وزن 650 کیلوگرم را به راحتی بلند و تحمل کند. همچنین جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6 در زمره استانداردترین و بهترین جک های موجود در بازار ایران به شمار می رود و مهمترین ویژگی های و مزایای آن عبارتند از:

حمل و نقل آسان در محیط کار
قابلیت استفاده در محیط های کارگاهی و صنعتی
شیوه کار آسان
گارانتی معتبر فروش
قیمت مناسب

خرید اینترنتی جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6

جک موتور درآر CR6 مگا محصولی است که امکان خرید رسمی و شرکتی آن از طریق مجموعه ابزارکیا فراهم شده است. ما در این مجموعه جک موتور درآر 650 کیلو مگا MEGA مدل CRV6 را با گارانتی رسمی و قیمت پایه عرضه کرده ایم و شما می توانید با اطمینان خاطر خرید تک و عمده آن را انجام دهید. برای این کار کافیست از قسمت خرید آنلاین سایت اقدام نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جرثقیل زمینی چرخ دار 650 کیلویی مگا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
81 کیلوگرم
نوع
جک موتور درآر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
220 سانتی متر
حداکثر فشار
650 کیلوگرم
طول پایه ها
145 سانتی متر
شناسه انبارداری
MEGA-CRV6
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها