جک موتور درآر 1 تن مگا مدل CRV10

Mega CRV10 Floor Cranes

356

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4169

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 66,530,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10

جک موتور درآر ابزاری است که به کمک آن می توان موتور خودروهای مختلف را باز و بسته کرد. موتور یکی از مهمترین قسمت های خودرو به شمار می رود که قسمت قابل توجهی از وزن خودرو به آن مرتبط می شود. به همین دلیل در هنگام باز و بسته کردن آن بایستی از جک های مقاوم استفاده کرد. امروزه جک موتور در بیار خودروها در مدل ها و برندها مختلفی تولید می شوند و یکی از بهترین برندها مگا اسپانیا است. این برند در تولید انواع جک موتور درآر تاشو فعالیت دارد و یکی از محصولات آن جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10 است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

بررسی مشخصات جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10

جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10 یک جک تاشو است که علاوه بر در آوردن موتور برای امورات دیگر کارگاهی و تعمیراتی نیز کاربرد دارد. وزن کلی این جک کارگاهی چرخدار حدود 85 کیلوگرم است و به دلیل داشتن چرخ های کوچک امکان حمل و نقل آسان آن در محیط کارگاه نیز وجود دارد. جک موتور درآر CRV10 مگا دارای ماکزیمم ارتفاع 2.20 متری از سطح زمین است و به راحتی در زیر موتور خودروهای مختلف قرار گرفته و می تواند تا وزن یک تن را تحمل کند.

این جک موتور درآور با نام جرثقیل زمینی چرخ دار نیز شهرت دارد و پایه های آن به شکل v شکل است که بر استقامت آن افزوده است. این جک کارگاهی در دو رنگ قرمز و مشکی تولید شده و مدل های آن CRV10 و CRV10G می باشد.

فروش ویژه جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10

جک موتور درآر 1 تن مگا MEGA مدل CRV10 با شرایط بسیار ویژه در مجموعه ابزارکیا عرضه شده و می توان آن را با شرایط ویژه از جمله گارانتی رسمی و معتبر از این مجموعه تهیه کرد. ما در مجموعه ابزارکیا به عنوان نمایندگی فروش جرثقیل زمینی تاشو مگا مدل CRV10 فعالیت داریم و شما می توانید به صورت کاملا آنلاین خرید خود را انجام دهید. همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این جرثقیل زمینی چرخ دار نیز همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
85 کیلوگرم
نوع
جک موتور درآر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
220 سانتی متر
حداکثر فشار
1 تن
طول پایه ها
152.5 سانتی متر
شناسه انبارداری
MEGA-CRV10
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها