جک سوسماری 30 تن مگا مدل N30H

Mega N30H Air Hydraulic Garage Jacks

374

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4154

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 194,500,000 تومان

ظرفیت: 30 تن

بلند ترین ارتفاع: 400 میلی متر

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

معرفی جک سوسماری بادی 30 تن مگا

جک سوسماری (ترولی) با ظرفیت 15 و 30 تن بادی ساخت شرکت معتبر Mega کشور اسپانیا است؛ طراحان این شرکت، بر روی طراحی جزئی ترین قسمت های محصولات خود با دقت فکر کرده و وقت و انرژی بسیار زیادی صرف می‌کنند، تا محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. جک های سوسماری، به منظور بلند کردن انواع وسایل نقلیه طراحی و ساخته می‌شوند؛ جک 30 تن بادی مگا مناسب ناوگان کامیون، گاراژهای شرکت اتوبوس رانی، ماشین آلات ساخت و ساز سنگین و گاراژهای نگهداری تجهیزات کشاورزی می‌باشد. همچنین این مدل، کوچک ترین جک سوسماری در رنج کاری 30 تن در بازار است.

معرفی جک سوسماری بادی 30 تن مگا

جک های ترولی (سوسماری) برنگ مگا کشور اسپانیا، با ظرفیت بیشتر از 20 تن، به صورت هیدرولیک با پمپ بادی ساخته می‌شوند؛ نحوه کار این نوع جک ها به این صورت است که ، پمپ دستگاه دارای ورودی هوای فشرده است، که به کمپرسور باد متصل شده و با نیروی فشار هوا، روغن را از مخزن به سمت سیلندر پمپ می‌کند؛ درواقع این پمپ جای پمپ های دستی، که با نیروی دست انسان کار می‌کند را گرفته است.
علاوه بر این، به دلیل محدودیت سیستم بالا برنده جک های سوسماری معمول (بازو و پیستون هیدرولیکی)، این سیستم با یک پیستون تلسکوپی عمودی جایگزین شده است.
جک های سوسماری دستی به دلیل مکانیزم خاصی که دارند، در هنگام بلند کردن و یا پایین آوردن بار، باید کمی بر روی چرخ های خود حرکت کرده و جابجا شوند، تا دقیقا در موقعیت زیر و عمود به بار قرار بگیرند؛ به همین دلیل دارای چرخ های بزرگ و محکم و ساخته شده با آلیاژ های خاصی هستند. اما جک های سوسماری بادی به دلیل وزن زیاد بار، به گونه ای طراحی می‌شوند که در هنگام برداشتن بار، چرخ ها بر روی زمین قرار نداشته و فشاری به آن ها وارد نمی‌شود (به دلیل استفاده از جک تلسکوپی عمودی، نیازی به جابجایی جک، در زیر بار وجود ندارد)، و سیستم بالابرنده، خود به صورت مستقیم بر روی زمین قرار می‌گیرد و درنتیجه در این جک ها، نیازی به چرخ های فلزی بزرگ نبوده و دارای چرخ های معمولی با روکش لاستیکی هستند که در هنگام جابجایی صدایی تولید نمی‌کنند.

توصیه های ایمنی جک سوسماری 30 تن بادی مگا

– برای کار با دستگاه های پنوماتیک، حتما استفاده از “واحد مراقبت و روغن کاری” در سیستم بادی توصیه می‌شود؛ دستگاه جک سوسماری بادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای استفاده ی بلند مدت و سالم ماندن قطعات داخلی پنوماتیک، نیاز است که حتما از واحد مراقبت استفاده شود.

– برای استفاده بهینه از جک فشار کاری بین 6 تا 8 بار به همراه واحد مراقبت و روغن کاری توصیه می شود.

موارد ایمنی جک سوسماری 30 تن بادی مگا

– سیستم کنترل کاهش ارتفاع LCS، در هنگام آزاد کردن جک از کاهش ارتفاع ناگهانی جک، در حالتی که بار روی آن قرار دارد جلوگیری می‌کند.
– سوپاپ ایمنی اضافه بار، از بالا رفتن جک، و برداشتن بار سنگین تر از حداکثر ظرفیت جک جلوگیری می‌کند.
– دارای قابلیت “Dead man”، در صورتی که اپراتور کنترل خود را از دست بدهد، عملیت برداشتن بار متوقف می‌شود، و ارتفاع جک ثابت باقی می‌ماند.
– دارای قابلیت “Hydraulic stroke limitation”، در صورتی که ارتفاع جک به انتهای کورس کاری برسد، و اوپراتو به پمپ کردن روغن ادامه دهد، این سیستم از پمپ شدن روغن اضافی جلوگیری کرده و مانع آسیب رسیدن به جک می‌شود.

امکانات جک سوسماری 30 تن بادی مگا

– وزن بسیار کم (78 کیلوگرم)، در مقایسه با بزرگ ترین جک سوسماری دستی (ظرفیت 20 تن با وزن 230 کیلوگرم)
– ابعاد کوچک و وزن کم، مناسب برای تعمرکار های سیار.
– افزاریش ارتفاع سریع در حالت بدون بار، به منظور سریع تر رسیدن به زیر بار
– کنترل کامل اپراتور بر روی جک، حتی در هنگام قطع شدن جریان هوا از سمت کمپرسور
– مقاومت و دوام بی نظیر به لطف پیستون ساخته شده از آلیاژ فولاد ترکیب کروم مولیبدن وانادیوم؛ تقویت شده از طریق نیتریدینگ مایع، برای افزوردن خاصیت ضد زنگ زدگی.
– تعمیر و نگهداری آسان به لطف طراحی ماژولار و مستقل، واحد سوپاپ، موتور پمپ، سیلندر آزاد کننده و مخزن.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
78 کیلو گرم
نوع
جک سوسماری بادی
طول
720 میلی متر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
710 میلی متر
حداکثر وزن قابل تحمل
30 تن
طول کلی با دسته
2000 میلی متر
شناسه انبارداری
MEGA-N30H
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها