جک موتور درآر 2 تن مگا مدل CRV20

Mega CRV20 Floor Cranes

388

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4172

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 125,780,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRV20

جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRV20 نوعی جک است که برای باز و بسته کردن موتور خودرو استفاده می شود و به نوعی یک جک تخصصی به شمار می رود. با این حال در سالیان گشته برخی از شرکت ها با تغییر در ساختمان این جک ها آنها را به گونه ای طراحی کرده اند که علاوه بر قابلیت درآوردن و سوار کردن موتور می توان از آنها برای امورات تعمیراتی دیگر نیز استفاده نمود. یکی از نمونه این محصولات جرثقیل زمینی تاشو 2 تن مگا MEGA مدل CRV 20 است که در ادامه متن با مشخصات و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شویم.

بررسی مشخصات جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRV20

جک موتور درآر 2 تن مگا مدل CRV20 یک جک بسیار کاربردی است که به دلیل قابلیت جمع شدن به نام جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRV20 نیز در بازار شهرت دارد و در بین بعضی از تعمیرکاران و فروشندگان با نام جرثقیل زمینی چرخ دار نیز شناخته می شود. وزن کلی این جک موتور درآر CRV20 مگا 143 کیلوگرم است که به دلیل بدنه مستحکم و استاندارد آن می باشد. کمپانی مگا در مقابل وزن این جک چاره ای اندیشیده و برای آن چرخ هایی طراحی کرده که حمل و نقل آن را در محیط های کاری آسان نموده است.

این جک کارگاهی دارای ماکزیمم ارتفاع 246 سانتیمتر است که این ارتفاع تا وزن 2 تن که استاندارد این جک موتور در بیار است قابلیت استفاده دارد. تفاوت جرثقیل زمینی CRV20 نسبت به مدل CRP 20 پایه های آن است. در این جک پایه ها V شکل هستند و به همین دلیل ایمنی و مقاومت آن را افزایش یافته است.

فروش ویژه جک موتور درآر 2 تن مگا MEGA مدل CRV20

جک موتور درآر 2 تن مگا مدل CRV20 ابزاری است که برای خرید اصولی آن توصیه می شود به نمایندگی های مگا در ایران مراجعه شود. اگر نمایندگی های این شرکت در شهر شما وجود ندارد و یا شما وقت این کار را ندارید، می توانید خرید جک تاشو موتور درآر 2 تن مگا را از مجموعه ابزارکیا انجام دهید.

ما در این مجموعه این محصول را با گارانتی رسمی و قیمت مناسب عرضه کرده ایم و شما با چند کلیک می توانید خرید خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید عمده این جرثقیل زمینی چرخ دار 2 تن مگا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
143 کیلوگرم
نوع
جک موتور درآر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
246 سانتی متر
حداکثر فشار
2 تن
طول پایه ها
183 سانتی متر
شناسه انبارداری
MEGA-CRV20
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها