جک گیربکس 1200 کیلو مگا مدل TRS1200

Mega TRS1200 Transmission Jacks

346

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4163

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 42,560,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک گیربکس درآر مگا مدل TRS-1200 با ظرفیت 1200 کیلوگرم

جک گیربکس درآر، یک جک کارگاهی است که می توان از آن برای باز و بسته کردن خودروهای سنگین استفاده کرد. جک ها یکی از مهمترین لوازم مورد استفاده در امورات کارگاهی و صنعتی می باشند که به وسیله آنها می توان با زحمت و دغدغه کمتر امورات مورد نظر خود را انجام داد. به دلیل تخصصی شدن امورات تعمیراتی، امروزه جک ها نیز به صورت تخصصی و برای امورات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از بهترین آنها جک گیربکس درآر مدل TRS-1200 است که در کمپانی مگا اسپانیا تولید شده و در ادامه این متن به معرفی آن می پردازیم.

مشخصات و ویژگی های جک گیربکس درآر

جک گیربکس درآر مگا مدل TRS-1200 یک جک تخصصی برای باز و بسته کردن گیربکس ماشین های سنگین مثل کامیون، اتوبوس، خاور و غیره می باشد و ظرفیت کاری آن 1200 کیلوگرم است. جک مخصوص گیربکس درآر مگا مدل TRS-1200 در درون چال های تعمیرگاه قرار می گیرد و می توان ارتفاع آن را تنظیم نموده و نسبت به باز و بسته کردن گیربکس اقدام کرد. این جک گیربکس ماشین سنگین دارای یک پدال است که به وسیله آن می توان باز و بسته شدن جک را کنترل کرد.

همچنین این جک گیربکس داخل چال، وزن مناسبی داشته و دارای چهار چرخ کوچک است و به همین دلیل حمل و نقل آن به داخل چال تعمیر و دیگر قسمت های کارگاه آسان می باشد. گیربکس درآور مدل 1200، از لحاظ امنیتی یک محصول استاندارد است و می توان با اطمینان خاطر آن را استفاده کرد. جک گیربکس درآور مگا مدل TRS-1200 با گارانتی رسمی از بازار قابلیت خرید دارد.

قیمت و فروش اینترنتی جک گیربکس درآر

جک باز و بست کردن گیربکس ماشین مگا مدل TRS-1200 یک ابزار تخصصی است که توسط مجموعه ابزارکیا به بازار ایران وارد شده و شما می توانید این جک درآوردن گیربکس خودرو را با شرایط ویژه قیمتی و گارانتی رسمی از این مجموعه خریداری نمایید. ما در ابزارکیا در زمینه فروش تک و عمده این جک مخصوص گیربکس فعالیت داریم و شما می توانید با چند کلیک ساده و به صورت کاملا آنلاین خرید آن را انجام دهید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید جک گیربکس ماشین سنگین مگا مدل TRS-1200 همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
34 کیلو گرم
نوع
جک جعبه دنده (گیربکس) خودرو
ارتفاع
111 سانتی متر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
192 سانتی متر
حداکثر فشار
1200 کیلوگرم
شناسه انبارداری
MEGA-TRS1200
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها