جک گیربکس 1200 کیلو کوتاه مگا مدل TTR1200

Mega TTR300 Transmission Jacks

351

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4165

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 46,140,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک گیربکس درآر مگا MEGA با ظرفیت 1200 کیلو مدل TTR-1200

جک گیربکس درآر مگا MEGA یکی از نمونه های پرکاربرد جک ها به شمار می رود که از آن برای پایین آوردن و سوار نمودن گیربکس استفاده می شود. این جک ها به دلیل کاربرد وسیع توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید جک گیربکس درآور، برند مگا اسپانیا است. این برند انواع جک گیربکس ماشین سنگین را تولید می کند که یکی از آنها جک باز و بست کردن گیربکس ماشین های سنگین مدل TTR-1200 است که در ادامه متن به معرفی آن می پردازیم.

بررسی مشخصات جک گیربکس درآر مگا MEGA مدل TTR-1200

جک گیربکس درآر مگا MEGA مدل TTR-1200 دارای ظرفیت 1200 کیلوگرم است و می توان با استفاده از قدرت آن گیربکس انواع ماشین های سنگین کامیون، اتوبوس، خاور، ایسوزو و غیره را باز و بسته نمود. این جک درآوردن گیربکس خودرو برخلاف انواع جک گیربکس داخل چال، ارتفاع کمی دارد و برای کار با آن نیاز به چال تعمیرگاهی نیست و می توان به راحتی آن را به زیر انواع ماشین ها برد و کار باز و بسته کردن گیربکس را انجام داد. همچنین این جک مخصوص گیربکس دارای چرخ های کوچکی است و حمل و نقل آن در محیط های کارگاهی بسیار آسان است.

فروش ویژه جک گیربکس درآر مگا MEGA مدل TTR-1200

جک مخصوص گیربکس مگا مدل TTR-1200 ابزاری است که مجموعه ابزارکیا به صورت رسمی آن را به بازار ایران عرضه کرده است و می توان آن را با بهترین قیمت بازار و البته گارانتی معتبر از این مجموعه تخصصی خریداری کرد. ما در مجموعه حرفه ای ابزارکیا این جک درآوردن گیربکس خودرو را به صورت تک و عمده عرضه نموده ایم و شما می توانید خرید خود را از سراسر کشور و به صورت کاملا آنلاین انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز همکاران ما در واحد فروش ابزارکیا پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
33 کیلو گرم
نوع
جک جعبه دنده (گیربکس) خودرو
ارتفاع
82.5 سانتیمتر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
182.5 سانتی متر
حداکثر فشار
1200 کیلوگرم
شناسه انبارداری
MEGA-TTR1200
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها