جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل GCB-2

Mega GCB-2Transmission jack

540

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4166

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 64,290,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل MEGA GCB-2

جک گیربکس سوسماری یکی از انواع پرکاربرد جک های گیربکس به شمار می رود که به دلیل ارتفاع کوتاه و کفه بلند با نام سوسماری شهرت دارد. جک های سوسماری گیربکس ابزاری هستند که معمولا با سیستم های کاری مختلفی تولید می شوند و پرکاربردترین آنها جک های روغنی هستند. برای خرید جک های سوسماری روغنی چند برند مطرح وجود دارد که یکی از بهترین آنها برند مگا اسپانیا می باشد.

خوشبختانه امکان خرید محصولات آن در بازار ایران نیز وجود دارد. این برند انواع جک گیربکس درآر را تولید می کند که ما در ادامه جک گیربکس درآر سوسماری 1000 کیلو مگا MEGA مدل GCB-2 را به شما معرفی می کنیم.

بررسی مشخصات کلی جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل MEGA GCB-2

جک گیربکس درآر 1000 کیلو مگا MEGA مدل GCB-2 ابزاری است که به شکل سوسماری طراحی شده و کفه آن در زیر ماشین مورد نظر قرار می گیرد و به وسیله دسته یا اهرم انتهایی می توان آن را کنترل کرد. جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل MEGA GCB-2 برای باز و بسته کردن گیربکس و بعضی دیگر از قسمت های خودروهای سنگین مثل کامیون، خاور، مینی بوس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل طراحی ویژه و شکل خاص این جک گیربکس ماشین سنگین نیاز به چال تعمیر نیست و می توان آن را به راحتی در زیر خودروهای سنگین سوار نموده و گیربکس آنها را باز و بسته کرد. این جک گیربکس داخل چال دارای چهار چرخ کوچک است که حمل و نقل آن را آسان کرده است. از جک گیربکس درآور 1000 کیلو مگا MEGA مدل GCB-2 می توان برای امورات کارگاهی، صنعتی و حتی مونتاژ استفاده کرد.

خرید اینترنتی جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل MEGA GCB-2

جک گیربکس سوسماری مگا 1000 کیلوگرم مدل MEGA GCB-2 ابزاری است که از طریق مجموعه ابزارکیا که نمایندگی رسمی مگا در ایران است، قابلیت خرید دارد. ما در ابزارکیا این جک باز و بست کردن گیربکس ماشین های سنگین را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فروش عرضه نموده ایم و شما می توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین خرید تک و یا عمده این جک سوسماری گیربکس را انجام دهید. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره خرید جک گیربکس درآر 1000 کیلو مگا MEGA مدل GCB-2 همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
86 کیلو گرم
نوع
جک جعبه دنده (گیربکس) خودرو
ارتفاع
16 سانتیمتر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
73 سانتی متر
حداکثر فشار
1000 کیلوگرم
شناسه انبارداری
MEGA-GCB2
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها