جک گیربکس 750 کیلو مگا مدل TRS750

Mega TRS750 Transmission Jacks

354

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4162

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

جک پنوماتیک
قیمت : 26,540,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

جک گیربکس درآر مگا 750 کیلوگرم مدل TRS750

جک گیربکس درآر 750 مگا MEGA یک ابزار تخصصی است که وجود آن در هر تعمیرگاهی لازم و ضروری می باشد. در حالت کلی جک ها به عنوان یکی از مهمترین ابزار تعمیراتی به شمار می روند و با استفاده از آنها می توان بسیاری از فعالیت ها را در رشته های مختلف با سهولت بیشتری انجام داد. یکی از کاربردهای جک در مراکز تعمیراتی خودرو می باشد و امروزه برای انجام فعالیت های مختلف در این مراکز ابزار گوناگونی طراحی شده و یکی از جک ها تخصصی، جک گیربکس است. با استفاده از این جک می توان امورات تعمیراتی گیربکس خودروهای مختلف را با با سهولت و کیفیت بالاتری انجام داد.

جک های گیربکس توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و یکی از بهترین جک های گیربکس جک گیربکس سواری 750 مگا است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

آشنایی با جک گیربکس درآر مگا 750 کیلوگرم مدل TRS750

جک گیربکس درآر مگا 750 کیلو مدل TRS750 یکی از محصولات برند مگا به شمار می رود. مگا یکی از برندهای محبوب اسپانیایی می باشد که حدود 60 سال است که در زمینه تولید ابزارآلات فعالیت دارد و جک گیربکس 750 کیلویی یکی از محصولات این برند می باشد. این جک برای استفاده در چال تعمیرگاه کاربرد دارد و می توان با استقرار آن در چال تعمیر نسبت به باز و بسته کردن گیربکس خودروی مورد نظر اقدام کرد. استفاده از این جک گیربکس بسیار راحت است و می توان با استفاده از پدال تعبیه شده آن را به راحتی مدیریت کرد.

این پدال بر اساس پمپ هیدرولیک و سیستم LCS تعبیه شده، کار بالا و پایین کردن جک گیربکس درآور مگا 750 کیلویی را بر راحتی و نرمی انجام می دهد. این جک مگا دارای چرخ است و می توان به راحتی حمل و نقل آن را در محیط کارگاه انجام داد. همچنین در تولید آن کلیه موارد ایمنی لحاظ شده و این جک گیربکس درآر مگا به عنوان یک جک حرفه ای توانسته گواهینامه های ایمنی را کسب کند. جک گیربکس داخل چال 750 کیلویی مگا از چهار قسمت کلی بر اساس تصویر زیر تشکیل شده و وزن کلی آن نیز به حدود 30 کیلوگرم می رسد. همچنین ارتفاع آن به 1110 میلیمتر می رسد.

نمایندگی جک گیربکس درآر مگا 750 کیلوگرم مدل TRS750

جک گیربکس درآر مگا 750 کیلوگرم مدل TRS750محصولی است که می توان آن را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب از نمایندگی های مگا در ایران تهیه کرد. ما در این مجموعه در زمینه فروش جک گیربکس درآر مگا مدل TRS750 فعالیت داریم و این محصول را با گارانتی شش ماهه معتبر س ابزار عرضه کرده ایم. شما برای خرید این جک گیربکس داخل چال و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سراسر کشور با همکاران ما در تماس باشید.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
28 کیلو گرم
نوع
جک جعبه دنده (گیربکس) خودرو
ارتفاع
111 سانتی متر
کاربرد
کارگاهی, مکانیکی, صنعتی
بلندترین ارتفاع
193 سانتی متر
حداکثر فشار
750 کیلوگرم
شناسه انبارداری
MEGA-TRS750
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها