پرس دروازه ای بادی 30 تن مگا مدل PRB30

Mega PRB30 Workshop Press

383

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4195

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

خانه
قیمت : 64,320,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

پرس دروازه ای مگا بادی 20 تن مدل PRP20 ساخت اسپانیا

پرس دروازه ای مگا 30 تن مدل PRB30 یک دستگاه پرس کارگاهی است که به صورت دروازه ای و کوتاه طراحی شده و به همین دلیل برای موارد کارگاهی بهترین گزینه به شمار می رود. این دستگاه پرس محصول کمپانی مگا (به انگلیسی MEGA) کشور اسپانیا به شمار می رود.

این کمپانی دهه هاست که دستگاه های پرس دروازه ای را تولید می کند و توانسته با تولید محصولات با کیفیت قسمت قابل توجهی از بازار جهانی را تصاحب کند. در ایران نیز انواع پرس های دروازه ای مگا قابلیت خرید دارند و ما در ادامه متن دستگاه پرس استاندارد و با کیفیت دروازه ای مگا 30 تن مدل PRB30 را معرفی می کنیم.

معرفی پرس دروازه ای مگا 30 تن مدل PRB30

پرس کارگاهی مگا 30 تن مدل PRB30 یک پرس دروازه ای هیدرولیکی است و با کمک نیروی هیدرولیکی کار می کند. کمپانی مگا اسپانیا طول کورس این پرس دروازه را در رنج 225 میلیمتر طراحی کرده است و همچنین ارتفاع این پرس 185 سانتی متر بوده و عرض دستگاه نیز به 67 سانتی متر می رسد.

این پرس دروازه ای 30 تن مگا از متریال با کیفیت و مقاوم تولید شده که در طول عمر بدنه این دستگاه موثر هستند، با این حال وزن کلی این پرس مگا به حدود 104 کیلوگرم می رسد. شرکت مگا برای این دستگاه پرس یک گیج فشار قرار داده تا فرد اپراتور بتواند با کیفیت و دقت بیشتر عملیات پرس را با آن انجام دهد.

خرید آنلاین و مستقیم پرس دروازه ای مگا 30 تن مدل PRB30

پرس دروازه ای بادی مگا 30 تن مدل PRB30 دستگاهی است که شما عزیزان برای خرید آنلاین آن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ابزارکیا اقدام نمایید. ما این پرس دروازه ای 30 تن مگا را با نازلترین قیمت بازار، گارانتی کیفی و سلامت فیزیکی و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال می کنیم.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

عرض
67 سانتی متر
وزن
104 کیلوگرم
نوع
پرس هیدرولیک بادی
ارتفاع
185 سانتی متر
ظرفیت
30 تن
شناسه انبارداری
Mega-PRB30
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها