پرس دروازه ای 15 تن مگا مدل PRS15

Mega PRS15 Workshop Press

376

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4185

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

خانه
قیمت : 43,900,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

پرس دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15 ساخت اسپانیا

پرس دروازه ای مگا در ظرفیت ها و مدل های مختلفی تولید می شود و اکثرا آنها در موارد کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی دستگاه های پرس در نمونه های مختلفی تولید می شوند و یکی از نمونه های آنها مدل دروازه ای است که به صورت پایه دار و ایستا تولید می شود. شرکت مگا اسپانیا دستگاه های پرس دروازه ای خود را با ظرفیت های گوناگون طراحی و روانه بازار می کند و ما در ادامه متن به معرفی بیشتر دستگاه پرس نوع دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15 می پردازیم.

معرفی بیشتر پرس دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15

پرس دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15 از نوع هیدرولیکی می باشد، استفاده از سیستم هیدرولیکی در تولید این دستگاه باعث شده که قدرت و کیفیت کاری آن افزایش یافته و در عین حال کار کردن با آن نیز آسان باشد. در تولید این پرس کارگاهی مگا از آلیاژهای مقاوم و با کیفیت استفاده شده ولی با این حال وزن کلی این دستگاه به حدود 48 کیلوگرم می رسد.

طول کورس این پرس دروازه ای 15 تن مگا 170 سانتی متر بوده و ارتفاع این پرس 80 سانتی متر و عرض دستگاه نیز به 55 سانتی متر می رسد، به همین دلیل این دستگاه در زمره پرس های دروازه ی کوتاه قرار می گیرد. شرکت مگا اسپانیا برای سهولت کار و افزایش دقت کار، برای این محصول یک گیج فشار دقیق طراحی کرده است و به همین دلیل ضریب دقت دستگاه و کیفیت بازدهی آن افزایش یافته است.

فروش آنلاین و ویژه پرس دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15 از ابزارکیا

پرس دروازه ای مگا 15 تن مدل PRS15 دستگاهی است که شما عزیزان برای خرید آنلاین آن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ابزارکیا اقدام نمایید. ما این پرس دروازه ای 15 تن مگا را با نازلترین قیمت بازار، گارانتی کیفی و سلامت فیزیکی و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال می کنیم.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

عرض
55 سانتی متر
وزن
48 کیلوگرم
نوع
پرس هیدرولیک
ارتفاع
80 سانتی متر
ظرفیت
15 تن
شناسه انبارداری
Mega-PRS15
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها