پرس دروازه ای بادی 20 تن مگا مدل PRP20

Mega PRP20 Workshop Press

506

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4192

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

خانه
قیمت : 134,300,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

پرس دروازه ای مگا بادی 20 تن مدل PRP20 ساخت اسپانیا

پرس دروازه ای بادی مگا 20 تن مدل PRP20G یکی از نمونه های استاندارد و بسیار با کیفیت دستگاه های پرس دروازه ای به شمار می رود که مناسب امورات کارگاهی می باشد. کمپانی مگا در کشور اسپانیا فعالیت دارد و نمونه های مختلفی از دستگاه های پرس دروازه ای را تولید می کند که همگی آنها برابر بر اساس استانداردهای بین المللی تولید شده اند و به همین دلیل محصولات این کمپانی در بازار جهانی از اعتبار بالایی برخوردار هستند. ما در ادامه متن مدل PRP20G این دستگاه های پرس را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی بیشتر پرس دروازه ای مگا بادی 20 تن مدل PRP20

پرس کارگاهی بادی مگا مدل PRP20 یک دستگاه پرس است که با سیستم هیدرولیکی بادی کار می کند. و به همین دلیل کار کردن با آن راحت تر و بازدهی آن نیز بیشتر است. این دستگاه پرس دروازه ای بادی 20 تن مگا با وزن حدودی 175 کیلوگرم دارای وزنی معادل 175 کیلوگرم می باشد و به همین دلیل مناسب محیط های کارگاهی می باشد.

این ابزار در دسته پرس های دروازه ای ایستاده قرار می گیرد زیرا طول کورس آن معادل 195 میلیمتر است و ارتفاع این پرس 192 سانتی متر بوده و عرض دستگاه نیز 89 سانتی متر است. کمپانی مگا برای این دستگاه پرس یک گیج فشار تعبیه کرده است که به وسیله آن می توان مدیریت بهتری بر کارکرد دستگاه داشت. همچنین کمپانی مگا برای این پرس بادی چهار پدال طراحی کرده است که کار کردن با آنها عبارت است از:

پرس دروازه ای بادی مگا 20 تن مدل PRR20 دستگاهی است که شما عزیزان برای خرید آنلاین آن می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ابزارکیا اقدام نمایید. ما این پرس دروازه ای 20 تن مگا را با نازلترین قیمت بازار، گارانتی کیفی و سلامت فیزیکی و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان ارسال می کنیم.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

عرض
89 سانتی متر
وزن
175 کیلوگرم
نوع
پرس هیدرولیک بادی
ارتفاع
192 سانتی متر
ظرفیت
20 تن
شناسه انبارداری
Mega-PRP20
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها