پرس دروازه ای 10 تن مگا مدل PRS10

Mega PRS10 Workshop Press

464

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4183

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

خانه
قیمت : 35,560,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

پرس دروازه ای مگا 10 تن مدل PRS10

پرس دروازه ای مگا یک ابزار کارگاهی است که جهت امورات پرس مورد استفاده قرار می گیرد. مگا برندی خوشنام است که در کشور اسپانیا فعالیت دارد و برابر استانداردهای جهانی و تکنولوژی های بروز دنیا محصولات خود را روانه بازار جهانی می کند. یکی از محصولات تولیدی این برند اسپانیایی، پرس دروازه ای 10 تن مگا است که در ادامه متن به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

بررسی مشخصات پرس دروازه ای مگا 10 تن مدل PRS10

پرس دروازه ای مگا 10 تن مدل PRS10 یک پرس کارگاهی و دروازه ای هیدرولیکی است که کارکردن با آن بسیار راحت و بدون دغدغه می باشد. این ابزار کارگاهی دارای وزن حدودی 39 کیلوگرم است و در دسته دروازه های کوتاه قرار می گیرد. شرکت مگا اسپانیا این محصول را به همراه میز قابل تنظیم از لحاظ ارتفاع کاری تولید کرده است.

طول کورس این پرس 161 میلیمتر بوده و ارتفاع آن به 720 میلیمتر و عرض دستگاه نیز به 470 میلیمتر می رسد. شرکت مگا اسپانیا به عنوان تولید کننده این پرس دروازه ای 10 تن، برای آن یک گیج فشار طراحی کرده است که به وسیله آن می توان فشار را کنترل کرده، و با کیفیت بالایی عملیات پرس را انجام داد.

خرید آنلاین پرس دروازه ای مگا 10 تن مدل PRS10

پرس دروازه ای مگا 10 تن مدل PRS10 دستگاهی است که امکان خرید آنلاین آن در ایران فراهم شده است. مجموعه ابزارکیا به عنوان واردکننده و عرضه کننده این پرس کارگاهی مگا در ایران می باشد و شما عزیزان می توانید از سراسر کشور خرید آنلاین پرس کارگاهی مگا را ازابزارکیا انجام دهید. ما در ابزارکیا در زمینه فروش تک و عمده این دستگاه کارگاهی پرس فعالیت داریم و آن را با نازلترین قیمت بازار و همچنین گارانتی معتبر فروش تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

عرض
47 سانتی متر
وزن
38 کیلوگرم
نوع
پرس هیدرولیک
ارتفاع
72 سانتی متر
ظرفیت
10 تن
شناسه انبارداری
Mega-PRS10
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها