معرفی کامل برند Milwaukee (میلواکی)
معرفی برند

معرفی کامل برند Milwaukee (میلواکی)

شرکت Milwaukee یکی از بهترین و عظیم ترین شرکت های تولید کننده ی ابزارآلات برقی و شارژی در جهان است که در کشور آمریکا توسط  A. F. Siebert بنیان گذاری شد ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل تر به این برند و فعالیت هایش در طی این سالها تا به اکنون بپردازیم …

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 1791
متن

تاریخچه کامل برند Milwaukee

فعالیت میلواکی:

از زمانی که صنعت ساختمان سازی در امریکا رواج پیدا کرد ابزار میلولکی به علت دوام , کیفیت و قابل حمل بودنشان مورد توجه قرار گرفتند. در حال حاضر میلواکی بیش از 500 ابزار و 3,500 نوع لوازم جانبی تولید می‌کند.

همکاری با هنری فورد:

ظرفیت برای پیشرفت همیشه از سالهای شروع به کار این برند یکی از خصوصیات میلواکی بوده است. این از ای.اچ.پیترسون(A.H. Petersenتولید کننده جوان ابزار آغاز شد. پس از اتمام جنگ جهانی، نجیب زاده خودرو مدل تی، هنری فورد، یکی از مشتریان ثابت، با یک چالش به سراق پیترسون آمد: تولید یک دریل سبک با ظرفیت 6 میلیمتر. این چالش در قالب هول-شوتر (Hole-Shooter) تحقق یافت. اولین دریل یک دستی سبک در این صنعت. فورد با اشتیاق از این ابزار جدید استقبال کرد. مدل های قبلی دریل بسیار سنگین و پرزحمت بودند و تنها مکانیک های پر قدرت میتوانستند از این ابزار استفاده کنند. هول-شوتر یک ابزار انقلابی در این صنعت بود.

زمانی که کارخانه های پیتیرسون دچار آتش سوزی شدند، شریک وی ای.اف.سیبرت (A.F. Siebertبا هدف گسترش هول-شوتر این برند را تحت شرکت تازه تاسیس خود، کمپانی ابزار الکتریک میلواکی، خرید. میلواکی در ابتدا تجارت خود را از طریق تولید ابزار تعمیر شروع کرد و با گوش کردن به مصرف کننگان، راههای جدید برای حل مشکلات متعدد در این صنعت یافتند. مهندسان شرکت همواره به دنبال راه های جدید برای نوآوری در افزایش کارایی ابزار برای مصرف کننده بودند. با استفاده از آنالیزهای رقابتی و بازخورد مصرف کنندگان خود، هول-شوتر توانست به ابزاری قوی تر و با دوامتر تبدیل شود. دقیقاً همان چیزی که صنعت اتوموبیل سازی و در نهایت صنعت آهن نیاز داشت. همچنین میلواکی دست به تولید موتور اسب بخار جزئی خود زد تا انعطاف بیشتری برای ابزار مورد نیاز مشتریان خود داشته باشد که این در نهایت باعث شد ابزار این شرکت بهره وری بیشتر، عمر بیشتر و نگهداری کمتر به همراه ظرفیت بیشتری داشته باشند. استانداردهای بالای شرکت میلواکی باعث شد تا این شرکت سفارش های مخصوصی از طرف دولت ایالات متحده برای تولید سنباده، فرز دستی و یک دریل چکشی 19 میلیمتر مخصوص نیروی دریایی آمریکا تولید کند.

سالهای آغازین

با افزایش شهرت میلواکی در تولید ابزار با کیفیت شرکت های دیگر توجه خود را برای افزایش کیفیت ابزار خود به این شرکت برگردادند. جوشکاران به سنباده/فرزی سبک با استفاده راحت نیاز داشتند که تحمل کار سنگین و طولانی مدت را داشته باشد. راه حل میلواکی: مدل 6 کیلویی تک-اسب بخار کاملاً بالانس. در دوران پس از جنگ، به سنباده/فرزهای شرکت یک خصوصیت جدید اضافه شد: یک کلاچ فنری که از پس زدن دستگاه جلوگیری کند و کارکرد روانتری ارائه دهد. این خصوصیات چنان محبوب شد که به اره گردبر این شرکت نیز اضافه شد. اما مهندسان پیشگام این شرکت تنها به دنبال خصوصیات سودآور نبودند. ابزار نوین در حال طراحی بودند که صنعت ابزار برقی را دگرگون میکردند.

بزرگترین این طراحی ها اختراع دریل زاویه دار 11 میلیمتر در سال 1949 بود که این ابزار به برق کاران و لوله کشان لین قابلیت را میداد تا در محیط های بسته نیز به راحتی به کار خود ادامه دهند. گام بزرگ بعدی اره افقی بر ساوزال (SAWZALL®) در سال 1951 بود. این آهن بر ابزاری پیشگام در عرصه خود بود که با استفاده از قابلیت برش افقی و تنها 3 قطعه محرک بهره وری خوبی به کاربران میداد. دوام آن به حدی بود که میتوانست کار طولانی مدت و سنگین روزانه را تحمل کند و سری اره های افقی بر ساوزال به کاربر اجازه میداد تا مواد مختلف را اره کند که به تنوع این محصول و جذابیتش در بازار اضافه کند.

پیشگامان صنعت

زمانی که صنعت ساختمان سازی در ایالات متحده رشد کرد، ابزار میلواکی به یکی از تولید کنندگان کلیدی حومه نشینان آمریکا تبدیل شد که بخاطر قابل اعتماد و قابل حمل بودن ابزارش شهرت پیدا کرده بود که در بیشتر شرایط کاری دشوار امتحان خود را پس داده بود. در دهه 1960، میلواکی به پیشگام این صنعت تبدیل شده بود. خط تولیدش به ابزارهای جدید گسترش یافته بود و تولیدات خود را بر اساس تقاضا ظرفیت تولیدات خود را افزایش داده بود.

تغیر مالکیت شرکت به امستار (Amstarتغییری در برنامه و تمرکز شرکت در ظرفیت ابزار پیشگام و حرفه ای این شرکت نکرد. ابزار این شرکت با قیمت بیشتری نسبت به ابزار مصرفی به فروش میرسید و کیفیت ابزار این شرکت در مقایسه با رقیبانش کیفیت بالاتری داشت. با تلفیق وضعیت مناسب میلواکی در بازار، این شرکت به ابزاری گلچین شده در بازار تبدیل شد که حرفه ای ها همیشه پیگیر آن بودند.

در دهه 70 میلواکی ابزار های متعدد دیگری معرفی کرد شامل هول هاوگ (Hole Hawg®)، اولین دریل برای سوراخ های بزرگ بین شیروانی و تیرچه در ساختمان سازی شهری. میلواکی همچنین اولین دریل پیستولی 12 میلیمتر، مگنوم هول-شوتر (Magnum Hole-Shooter®)، اولین فرز 115 میلیمتر تولید ایالات متحده خود را تولید کرد. میلواکی همچنین ابزار موجود خود را ارتقا داد؛ افقی بر مشهور خود را 2 سال آزمایش کرد تا نسخه جدید آن را وارد بازار کند که این اره با سرعت زیادش و لرزش بسیار کم آن، استاندارد جدیدی برای اره افقی بر در جهان ایجاد کرد.

همچنین این شرکت در 1980 اره میزی تولید کرد که انقلابی در این صنعت بود. با همان ساختار فشرده ابزارهای کوچکتر این اره میزی قابلیت برش 12×12 سانتی متر را در حالی داشت که سرعت زیاد و وزن سبکی داشت. ورود این ابزار به بازار موقیعت این شرکت را به برترین تولید کننده اره میزی، پرتاب کرد و میلواکی همچنان به تولید اره ای میزد که همه متخصصان این صنعت معتقد بودند که رقیبی ندارد.

با تعهدی که این شرکت به کیفیت و دوام محصولاتش داشت میلواکی به اولین تولید کننده داخلی تبدیل شد که برای تمامی کارگاه ها و کارخانه های خود گواهی نامه ایزو (ISO) را تا اواخر دهه 90 دریافت کرد.

بنر ابزار میلواکی

تمرکز روی کاربران حرفه ای

توجه میلواکی به نیازهای کاربران حرفه ای با وفاداری زیاد مصرف کنندگان خود پاسخ داده شد. میلواکی مصمم بود تا برند خود را برندی باکیفیت اعلاء و فناوری روز نگاه دارد تا به نیاز های کاربران حرفه ای پاسخ دهد و تمامی خواسته ها و خدماتی را به این مصرف کنندگان ارائه دهد. عمدتاً محصولات شرکت از طریق فروشنده های مجاز، تامین کنندگان متخصص، سفارش پستی ویا اینترنتی فروخته میشد. تمرکز این شرکت روی مشتریان حرفه ای خود باعث شد که این برند به عنوان یک برند تجاری دیده نشده  بلکه به عنوان شریکی در کار دیده شود که همواره مصمم به پیشرفت بهره وری و ایجاد تفاوتی از طریق تولید ابزار برتر در حالی که نظرات و احوال مصرف کنندگان را به تاثیر فیزیکی این ابزار اولویت میدهد.

شعار «هیچی جز کار سنگین» به بهترین شکل تعهد این شرکت به دوام ابزارش را نشان میدهد. در سال 1999، سالگرد 75امین سال تاسیس این برند، میلواکی تعداد محدودی از نسخه جدید ساوزال به نام سوپر ساوزال (SUPER SAWZALL®)، اره افقی بر ساوزال پلاس (SAWZALL® Plus Recip Sawsو دریل مگنوم (MAGNUM® Drills) را تولید کرد که مورد استقبال مشتریان ثابت این شرکت قرار گرفت.

در آن زمان، میلواکی در سال 1995 دوباره فروخته شده بود به یک شرکت سوئدی به نام گروه اطلس (Atlas Copco). به عنوان قسمتی از بخش ابزار برقی این شرکت، میلواکی این موقیعت را پیدا کرد که خود را وارد بازارهای جهانی کند و در این بازارها نیز خود را مطرح کند.

معرفی باتری لیتیوم

تحقیق و گسترش همچنان قسمت کلیدی از موفقیت این شرکت در بازار بود. یکی دیگر از گامهای موفق این شرکت در سال 2005 برداشته شد؛ پس از چندین سال تحقیق ئ سرمایه میلیون دلاری، میلواکی توانست اولین برندی باشد که از باتری لیتیوم در ابزار خود استفاده میکند. این فناوری با تولید باتری 28 ولت و خط ابزار بیسیم مشهور شرکت وارد بازار شد. با ارائه برگه ثبت اختراع این فناوری بیش از 40 اختراع دیگر در حول این فناوری در ایالات متحده و جهان با ثبت این شرکت درآمد. میلواکی به پیشگام فناوری ابزار حرفه ای در ساختمان سازی و پیشگام بی رقیب در نوآوری لیتیوم در ابزار برقی تبدیل شد.

باتری های 28 ولت میلواکی، نسبت به باتری های 18 ولت نیکل-کالتیوم هم وزنش، قدرت بیشتر و طول مدت کار بیشتری به کاربران ارائه میداد. همچنین یک عملکرد بدون محو بوجود آوردن که به بقیه ابزار پرقدرت سیمی نیز این اجازه را داد تا این ابزار نیز بیسیم شوند. این نوآوری باعث شد شرکت محصولات جدیدی تولید کند و جوایز متعددی نیز دریافت کند و از بقیه رقیبانش در این صنعت نیز احترام خاصی دریافت کند. میلواکی به سرعت دریافت که میتواند با قدرت بیشتری که باتری لیتیوم ارائه میدهد میتواند در بازار ابزار 18 ولتی نیز جای خود را بیابد. طراحی شده برای مقاوم سازی سری 18 ولت نیکل-کالتیوم این شرکت سری 18 ولت لیتیوم این شرکت نیز وارد بازار شد.

نوآوری مخرب

در ژانویه 2007، استیون ریچمن (Steven Richmanبه مدیریت میلواکی رسید و مصمم شد که این برند نه تنها برای ابزار حرفه ای شناخته شود بلکه برای «نوآوری مخرب» شناخته شود. تحت رهبری وی، شرکت تمرکز دقیقی روی گروه مصرف کننده هسته ای کرد و روی تولید ابزار نوین در زمینه لوله کشی، الکتریکی، اچ‌وی‌ای‌سی(HVAC)، عملیات نگهداری و تعمیرات سرمایه گزاری کرد. نوآوری مخرب به شعاری برای شرکت تبدیل شد. اصطلاحی به معنای ابزاری که نه تنها فناوری جدید جهانی و میزان بهره وری بدون رقیب ارائه دهد بلکه نحوه کار کردن در آینده را به کلی تغییر دهد.

به جای فرض و گمان از آنچه کاربر نیاز دارد، میلواکی این نوآوری را با حضور در محل کار و استفاده از این ابزار در کنار کاربران حرفه ای ایجاد کرد. برای فهم بهتر این چالش ها مهندسان این شرکت از زمانی که صبح از خواب بر میخیزند به این چالش ها فکر میکنند تا زمانی که شب دوباره به خواب میروند. این به شرکت اجازه میدهد تا راه حل برای مشکلات روزانه پیدا کند و امنیت و بهره وری محصولات خود را افزایش دهد.

یکی دیگر از افتخارات دیگر این شرکت بوجود آوردن این فناوری ها در کمترین زمان ممکن است. این با از بین بردن سازمان دهی های بیهوده دفتری و تمرکز روی نیازهای مصرف کنندگان و اطمینان از وجود مواد نیاز برای محصولات قابل دستیابی شد. همه چیز از طراحی های اولیه و نمونه سازی های اولیه تا مهندسی پایانی و تولید این ابزار موازی با یکدیگر در داخل شرکت صورت میگیرفت به جای آنکه به صورت ترتیبی خارج از شرکت انجام داده شود. بدین شکل شرکت میلواکی توانست ابزار جدید خود را به سرعت طراحی و تولید کند.

راه حل برای پیشه وران

همانطور که تکنولوژی لیتیوم شرکت میلواکی در حال پیشرفت بود، شرکت سری قدرتمند ابزار ام18 (M18™) را روانه بازار کرد. ابزار لیتیوم و خانواده ام12(M12™) تمرکزش روی ارائه نوآوری مخرب به زمینه لوله کشی، الکتریکی، اچ‌وی‌ای‌سی(HVAC)، عملیات نگهداری و تعمیرات بود. خانواده ام18 طراحی شد تا نشانگر بهترین همکاری قدرت حرفه ای، عملکرد فوق العاده و ارگونومی برتر باشد. با فناوری های اختراع شده جدید، موتور های نوین، الکترونیک پیشرفته، و بهترین تکنولوژی باتری این صنعت، خانواده ام18 از بهترین سری از ابزارها 18 ولتی شد که در بازار رشد کرد.

طراحی خانواده ام12 برای استفاده حرفه ای بود اما طراحی کوچک آن نسبت به رقیبانش برای استفاده آسان در مکان های کوچک بسیار مناسب بود. سری ام12 با تحول ابزار های دستی ناکارآمد به ابزار های قدرت گرفته از تکنولوژی برتر این شرکت، فضای جدیدی در صنعت ابزار برقی ایجاد کرد.

با استفاده از همان نیروی رانش نوآوری و میدیرت، میلواکی همچنان لوازم ابزار خود را با تولید محصولات خاص جدید خود، گسترش داد. در سال 2008، میلواکی یک سری از ابزار سوراخ کن خود را تحت نام بیگ هاوگ (BIG HAWG®) و یک سری از اره افقی بر های ساوزال خود را وارد بازار کرد که این ابزار به تعداد زیادی از کاربران امکان استفاده از این ابزار را میداد. با پیشرفت در هندسه دنده و ساختار آلیاژی، تجارت لوازم میلواکی همچنان رشد کرد. این نوآوری ها مشتریان جدید زیادی را جذب این شرکت کرد و وفاداری مشتریان قبلی را نیز بیش از پیش جذب کرد. تجارت لوازم به سرعت رشد کرد و در 2009 میلواکی یک سری جدید از لوازم مربوط به آچار بکس را تحت نام شاکویو (SHOCKWAVE™) وارد بازار کرد به پاسخگوی نیاز بالای این بازار باشد. با بازار در حال رشد آچار بکس ها موقیعتی برای ایجاد لوازم نوین برای مصرف کنندگان این سری از ابزار برای این شرکت ایجاد شد. با ارائه کاربرد و کارایی بالا محصولات شاکویو با طول عمر 10 برابر به سرعت جای خود را در بازار یافتند.

در سال 2009، میلواکی موقیعتی دید برای گسترش قسمت های خوابیده خود. با حضور قدرتمند مشتریان این شرکت در زمینه هایی چون برقی، اچ‌وی‌ای‌سی، عملیات نگهداری و تعمیرات و بازسازی، میلواکی محصولات جدید متعددی روانه بازار کرد تا اندازه گیری و آزمایش کردن را ارتقا دهد. طراحی شده از صفر، این ابزار هسته اصلی مشتریان میلواکی، یعنی تکنسین های برقی و اچ‌وی‌ای‌سی را هدف قرار داد.

با حضور در محل کار و ثبت وقایع در این مکانها، میلواکی فرصت دیگری برای ورود به ابزار دستی دید و سری ابزار دستی خود را وارد بازار کرد. با همان رویکرد، پاسخ به نیاز های کاربران هر ابزار با دقت طراحی شده بود تا با ارائه خصوصیات نوین به تمام نیاز ها در حین کارها در زمینه های برقی، اچ‌وی‌ای‌سی، عملیات نگهداری و تعمیرات و بازسازی پاسخ دهد. این تمرکز میلواکی به نوآوری و نیاز های کاربرانش، این برند را از دیگر تولید کننگان جدا میکرد زیرا با تجربه چندین ساله در ارائه ابزاری که استانداردهای جهانی را تغییر میداد این برند تفاوت زیادی با بقیه داشت.

میلواکی مصمم بود تا راه حل های جدیدی برای مشکلات متعدد در محل کار ارائه دهد تا بدون توجه به برقی یا بیسیم بودن ابزار، لوازم تست، لوازم و یا ابزار دستی ابزاری با کارایی بیشتر بوجود آورد. این دیدگاه بهبود محل کار به این شرکت کمک کرد تا همچنان به طراحی های نوین خود ادامه دهد.

نسل جدید ابزار بیسیم

این شرکت همچنان به توسعه نسل جدید باتری های لیتیوم ادامه داد که در نهایت به تولید سری جدید این باتری ها به نام رد لیتیوم (RED LITHIUM™) در سال 2010 ختم شد. کاملا سازگار با سری ام18 و ام12 این سری حدید باتری ها 40% طول کار بیشتر، 20% قدرت بیشتر و 50% شارژهای بیشتری داشتند نسبت به باتری های قبلی.

به عنوان پیشگام بی رقیب بازار درفناوری بیسیم، میلواکی به توسعه موتورهای خود و قابلیت های باتری ادامه داد. با این پیشرفت های فرصت درک چالش عقل متعارف اینکه چه ابزارهایی باید بیسیم باشند نیز بوجود آمد.

در سال 2012، با تولید سری جدید ام18 و ام12 دوباره بازار ابزار بسیسم را متحول کرد. خط انحصاری کارایی فوق العاده ابزار بیسیم برقی که طراحی شده برای کارایی بدون رقیب بود. این شرکت، 3 فناوری را با هم ترکیب کرد: موتور براشلس پاورستیت (POWERSTATE™)، فناوری باتری ردلیتیوم (REDLITHIUM™) هوش ردلینک پلاس (REDLINK PLUS™) تا بتواند کلاس جدید از ابزار را در دوام، طول مدت کار و کارایی برای استفاده حرفه ای تولید کند.

در سال 2013، میلواکی ابزار برقی انقلابی خود را با تولید ابزار برقی جدید توسعه داد. هر ابزار برقی را در مقابلش ابزاری بیسیم یکسانی برایش تولید میکرد. مثل اره ام18، اره افقی بر ام18، اره گرد بر 16 سانتیمتری، آچار بکس ام18، و فرز 115 میلیمتر.

ادغام این راه حل های متعددی که میلواکی برای این صنعت به ارمغان آورد ادامه یافت و باعث پیشرفت موتور، باتری لیتیوم و الکترونیک در زمانی شد که در این صنعت را ه حل های جدیدی وارد شده بود. در سال 2014 میلواکی ابزار فورس لاک (Force Logic™) را تولید میکند که سری از ابزار های پر قدرت و پر فشاری که در سالهای بعدی وارد بازار خواهد شد که باعث تحولی در کارایی ابزار میلواکی خواهد شد.

چرخه بدون توقف توسعه محصولات این شرکت و گسترش برند باعث شد تا این شرکت در بازار جهانی به عنوان پیشگام نوآوری مخرب شناخته شود. فراتر رفتن از نیازهای کاربران و ارائه راه حل هایی بدون رقیب برای ارتقا محصولات موجود در بازار نحوه گسترش این شرکت بوده.

بنر مجموعه ابزار میلواکی

تغییر محرک

میلواکی را با سرعت بی سابقه اش، فناوری، نوآوری و کیفیت این برند میشناسند. این شرکت همواره به دنبال تولید ابزاری است که از نیازهای مصرف کنندگان نیز فراتر رود. برای ایجاد چنین نوآوری به افراد نیاز هست: هم کاربران حرفه ای که از این ابزار استفاده کنند و هم متفکران خلاق و تیم تولید که بتوانند این ایده ها را به محصول تبدیل کنند. یکی از نمونه های تیم محل کار است. وظیفه این تیم، که فقط بخشی از پازلی هستند، آن است که همیشه در محل کار در کنار کاربران حرفه ای حاظر باشند تا مشکلات روزمره در این زمینه را مشاهده کنند تا در نهایت با کمک تیم های دیگر بتوانند برای تک تک این مشکلات راه حل بیابند.

همچنین از طریق همکاری با دانشگاه های برتر از نقاط مختلف جهان، میلواکی در تلاش است تا بهترین و خلاق ترین نبوغ را به سمت خود جذب کند. در میان گروه تی تی آی (TTIمیلواکی یکی از مهره های اصلی این شرکت در جذب مهندسان، بازاریابان و فروشنده های خبره جوان از سراسر جهان است تا بتوانند وارد این مجموعه شده و با کسب تجربه در این زمینه به مدیران آینده این شرکت تبدیل شوند. این برنامه جذب نیرو از کالج قصد دارد تا یک مجموعه از افراد با استعداد در شرکت ایجاد کند تا آینده این شرکت را به آنها بسپارند. موقیعت میلواکی به عنوان یکی از نوآوران در زمینه ابزار برقی نقشی کلیدی دارد.

با این وجود همانطور که گفته شد، هدف همچنان «نوآوری تخریب» باقی میماند. نوآوری تخریب کل این صنعت را متحول میکند. این نوآوری فقط در راستای تولید ابزاری است با کارایی بالا که رقیبی در جهان نداشته باشد که نحوه انجام کار را در آینده بتواند تغییر دهد. تلاش همیشگی این شرکت برای رسیدن به غیر ممکن ها از زمان تاسیس این شرکت در 1920، به نشان این شرکت تبدیل شده است. تحت تی تی آی میلواکی به تولید و طراحی ابزار برتر و نوین ادامه خواهد داد.

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این مطلب بیان کنید
ثبت پرسش