معرفی کامل برند Knipex (کنیپکس)
معرفی برند

معرفی کامل برند Knipex (کنیپکس)

شرکت Knipex یکی از بهترین و عظیم ترین شرکت های تولید کننده ی انبر های تخصصی در جهان است که در کشور آلمان توسط گوستاوپوش بنیان گذاری شد ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل تر به این برند و فعالیت هایش در طی این سالها تا به اکنون بپردازیم …

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 1  بازدید: 1138
متن

تاریخچه کامل برند Knipex

کنیپکس متخصص در توسعه و تولید انواع انبرهای با کیفیت بالا و ویژگی های منحصربه فرد بوده و عنوان برند برتر اروپا در ساخت این محصولات می باشد .

این شرکت در سال 1882 میلادی در زمانی که گوستاوپوش (C.Gustav Putsch) کارگاه آهنگری خود را در شهر کرننبرگ (Cronenburg) که هم اکنون در کشور آلمان می باشد راه اندازی نمود ، تاسیس گردید . هم اکنون کنیپکس توسط چهارمین نسل خانواده اداره می شود .

تخصص گرایی :

کنیپکس تمام دانش و تجربه خود را بر روی انواع انبرها متمرکز نموده است . این تنها راهی است که ادعای این شرکت مبنی بر اینکه بهترین تامین کننده از نظر کیفیت ، توآوری و کارایی هست را توجیه می کند .

موفقیت کنیپکس توسط 800 پرسنل واجد شرایط تضمین می شود و این شرکت بیشترین اهمیت خود را به آموزش های پایه و پیشرفته این پرسنل معطوف کرده است .

کیفیت برای حرفه ای ها :

انبرهای کنیپکس بالاترین انتظارات و توقعات را در زمینه کارایی ، ارگونومی و طول عمر بالا برآورده می کنند . محصولات کنیپکس برای دستیابی و برآورده کردن نیازهای مصرف کننده های حرفه ای یعنی کسانی که باید بر روی ابزارهای خود برای کارهای روزانه و مداوم حساب کنند طراحی شده اند .

در سخت ترین شرایط کاری و تداوم کارکرد با ابزار ، محصولات کنیپکس از بالاترین سطح محبوبیت و رضایت در نزد مشتریان برخوردار می باشند . در زمینه سازنده و ساختار ابزارآلات ، محصولات کنیپکس طوری طراحی شده اند که از مقاومت بالایی جهت مصرف در صنایع سنگین برخوردار بوده و از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند .

دامنه کامل محصولات :

با بیش از هزار نوع و سایز متفاوت ، کنیپکس دامنه کاملی از انبرها را برای تقریبا هر کاربردی در تجارت و صنعت پیشنهاد می کند . وسعت و گستردگی دامنه محصولات کنیپکس تضمین می کند که همیشه برای هر کاربردی بهترین ابزار را در این دامنه محصولات پیدا کنیم .

نوآوری KNIPEX پیشگام ایده ها در انبرها :

همواره نوآوری های تولید و ابتکارات طراحی محصولات کنیپکس راه حل های آینده نگرانه ای را ارائه نموده و مبنایی برای تعیین استانداردهای کارایی ، بهره وری و مشخصه های کلیدی ابزارها قرار گرفته اند . جهت بهبود و توسعه فعالیت ها این شرکت همواره سعی نموده با تجربیات مصرف کنندگان خود سهیم باشد . این شرکت از مدرن ترین تکنولوژی طراحی و موثرترین تست ها و تجهیزات آزمایشگاهی بهره مند می باشد .

ارگونومی :

توجه ویژه ای به اولویت های ارگونومیکی در تولید انبرهای کنیپکس تخصیص داده می شود ، مخصوصا در زمینه کاهش نیروی وارده به ابزار و طراحی دسته انبرها جهت راحتی در هنگام کار ، کاهش خستگی دست ها و ایمنی کار .

همه چیز در زیر یک سقف :

شرکت کنیپکس در شهر ووپرتال آلمان کارخانه ای به مساحت 48000 مترمربع را در اختیار دارد . کلیه عملیات ساخت ، از آهنگری گرفته تا بسته بندی در همین مکان انجام می شود .

این روش تولید به شرکت کنیپکس اجازه می دهد تا استاندارد های کنترل کیفی را در بالاترین سطح خود نگه داشته و کلیه مراحل تولید را با هماهنگی کامل به اجرا برساند .

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه

1402/10/17
امتیاز 

مفید بود


مطلب مفید بود

پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این مطلب بیان کنید
ثبت پرسش