معرفی کامل برند Stanley (استنلی)
معرفی برند

معرفی کامل برند Stanley (استنلی)

استنلی یک برند شناخته شده تجاری است و میلیون ها رنده برقی، اره، خط کش، گونیا نجاری، چیزل، پیچ گوشتی و انواع مختلفی از ابزارها را برای مصرف کنندگان و استفاده های صنعتی تولید کرده است. 

امروزه استنلی با محصولاتی همچون اره نجاری، کاتر و محبوب ترین محصول خود یعنی متر شناخته می شود. این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و همینطور یکی از دلایل محبوب بودن محصولاتی مانند متر این کمپانی به دلیل دقت فوق العاده بالای آن می باشد.

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 485
متن

کمپانی آمریکایی استنلی یک برند تولید انواع تجهیزات صنعتی ، ابزار برقی ، ماشین آلات و دستگاه و ابزار اندازه گیری، ابزار دستی، تجهیزات ذخیره سازی و … است که در سال 1857 میلادی تاسیس شد؛ در مارس سال 2010، این کمپانی به شرکت “Black & Decker” پیوست و نام خود را با آن شریک شد.

نخست در سال 1843 میلادی شرکت “The Stanley Works”  توسط فردریک استنلی در کانکتیکات، در آمریکا تاسیس شد که ابتدا ابزار سخت افزاری در و پیچ و مهره تولید میکرد؛ بعد ها شرکت “The Stanley Rule and Level Company”  در سال 1857 توسط هنری استنلی بنا شد. این شرکت در سال 1920 با شرکت “Stanley Works” که شرکتی جداگانه اما مرتبط بود، توسط فردریک ترنت استنلی که پسر عموی هنری بود ادغام پیدا کردند.

در حدود سال 1937 ، استنلی شرک“A.J Chapman”  انگلیسی، تولید کننده انگلیسی ابزار نجاری و سایر موارد (از جمله سرنیزه در طول جنگ جهانی اول) را که قبلا در شفیلد واقع شده بود ، از نورمن نیل خریداری کرد. این امر به استنلی کمک کرد تا وارد بازار انگلیس شود.

برند استنلی بسیار برند نام آشنایی در عرصه ابزارآلات می باشد که از سال 1843 میلادی کمربند اطمینان در عرصه خود به شمار می آید و به میلیون ها کاربر، از حرفه ای گرفته تا افرادی که در خانه به کارهای روزمره می پردازند کمک کرده است. این برند معنی کیفیت، اطمینان، نوآوری و ارزش را به خوبی بیان کرده است. استنلی به دلیل دقت بالا در زمینه ابزار اندازه گیری در سراسر جهان حرف اول را می زند.

اعتبار این برند باعث شده تا طی سالیان متمادی این کمپانی به افزایش کیفیت محصولات خود اهمیت بیشتری بدهد به گونه ای طی تجربه و آزمایش های متفاوت محصولات این شرکت به صورت روز افزون از نظر کیفیت، کارایی، اندازه، مقاومت و … پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

امروزه بیش از 175 سال است که میراث این شرکت ادامه دارد و همچنان به افراد گوناگون از سراسر جهان در انجام کارهای روزمره یاری می رساند.

“فردریک استنلی” موسس شرکت استنلی.

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این مطلب بیان کنید
ثبت پرسش