معرفی کامل برند DeWalt (دیوالت)
معرفی برند

معرفی کامل برند DeWalt (دیوالت)

شرکت ابزار صنعتی DeWalt ( برند دیوالت ) یک تولید کننده آمریکایی در سراسر جهان است. این برند،ابزار های برقی و  و ابزار های دستی برای ساخت و ساز و صنایع نجاری تولید می کند. DeWalt، یکی از شرکت های تابعه استنلی بلک اند دکر است.

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 506
متن

شرکت اصلی در سال 1923 توسط Raymond E. DeWalt، مخترع اره بازوی شعاعی آغاز به کار کرد. این شرکت به سرعت رشد کرد و در 1947 مجدداً تشکیل شد و به عنوان DeWalt Inc مجدداً ادغام شد. پس از خرید شرکت در سال 1949، American Machine & Foundry Co.، Inc آن را در سال 1960 به بلک اند دکر فروخت. بلک اند دکر اره بازوی شعاعی خود را در سال 1989، به دو مدیر شعبه فروش واگذار کرد. اره های بازوی شعاعی که از طرح اصلی DeWalt استفاده می کنند، هنوز هم میتوانند از شرکت اصلی تهیه شوند.

بلک اند دکر مدت ها است که با ابزار های سبک وزن مصرفی مانند لوازم خانگی و نه تجهیزات سنگین برای سازندگان حرفه ای، در ارتباط است؛ در اواخر دهه  80 میلادی، مایکل همز، معاون اجرایی رئیس و رئیس گروه ابزار های برقی و خانه سازی این شرکت، مفهوم ” Acura” را معرفی کرد؛ مفهومی که هوندا برای ورود به بازار اتومبیل های لوکس از آن استفاده کرد؛ شرکت بلک اند دکر استفاده از نامی را که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان در بازار ابزار ساخت و ساز قرار گرفت، مفید می دانست.

DeWalt در سال 1960 خریداری شد و به تولید اره های بازویی شعاعی و سایر تجهیزات برقی بزرگ ادامه داد. در سال 1992، بلک اند دکر نام DeWalt را گسترش داد و از آن برای استفاده مجدد از مجموعه سنگین “Black & Decker Professional” خود استفاده کرد. در یک نظرسنجی از بازار ایالات متحده که قبل از معرفی مجدد این شرکت، توسط بلک اند دکر انجام شد، نام DeWalt توسط 70٪ درصد بازرگانان شناخته شد.

از مهم ترین محصولات این شرکت، می توان به اره های بازویی،دریل های شارژی،و باتری و... اشاره کرد.

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این مطلب بیان کنید
ثبت پرسش