معرفی کامل برند Sandvick (سندویک)
معرفی برند

معرفی کامل برند Sandvick (سندویک)

شرکت Sandvik یکی از بهترین و عظیم ترین شرکت های تولید کننده ی ابزارآلات دستی و تراشکاری در جهان است که در کشور سوئد توسط گوران فردریک گورانسون بنیان گذاری شد ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل تر به این برند و فعالیت هایش در طی این سالها تا به اکنون بپردازیم …

علی ذوالفقاری  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 2204
متن

تاریخچه ی کامل برند Sandvik

سندویک، (به سوئدی: Sandvik) شرکت خدمات مهندسی سوئدی است، که در سال 1862 توسط گوران فردریک گورانسون، در شهر سندویکن تأسیس شده‌است.

او اولین کسی بود که در استفاده از روش Bessmer برای تولید فولاد در مقیاس صنعتی در جهان، جهت رفع نیازهای مشتریان، موفق شد.

 این شخص به دو اصل مهم معتقد بود: پیشرفت مداوم تکنولوژی و ارتباط نزدیک با مشتریان.

اما، تاریخچه واقعی این شرکت، در سال 1942، زمانیکه Wilhelm Heglund، بعنوان مدیر یک واحد تولیدی جدید برای ابزارلات carbide در سوئیس منصوب شد، شروع شد.

اکنون این شرکت، تامین کننده لیدر جهان در زمینه ابزارلات و و محصولات صنایع کار با فلز میباشد که با تحقیق و بررسی دقیق، مواد مدرن و منحصر بفرد را طبق استانداردهای جهانی، برای مشتریان فراهم  میکند.

شرکت سندویک، یک گروه مهندسی است، که خدماتی مانند ساخت ابزارآلات، تکنولوژی مواد، تجهیزات استخراج معادن و تاسیسات ساخت‌وساز را ارائه می‌دهد. شمار کارکنان این شرکت بیش از 50.000 نفر بوده که در 130 کشور، فعالیت می‌نمایند. گروه سندویک در سال 2011 فروش سالیانه‌ای بالغ بر 94 میلیارد کرون سوئد را داشته‌است.

 برخی از تولیدات شرکت عبارتند از : انبردست ، سیم چین ، دمباریک ، قیچی ورق بر ، چکش ، پیچ گوشتی ،آچار یکسر تخت و یکسر رینگ ، آچار دو سر رینگ ، آچار دوسر تخت ، سوهان ، گیره رو میزی ، جعبه ابزار ، کمد ابزار ، اره ، بکس ، دسته بکس ، جغجغه ، الماس تراشکاری ، الماس جوشی ، اینسرت گام زنی و ....

3 مرکز اصلی توزیعی این شرکت، در هلند، آمریکا و سنگاپور بصورت 24 ساعته محصولات استاندارد را ارائه میدهند.

در همین دسته بندی
درباره نویسنده
علی ذوالفقاری
علی ذوالفقاری

مدیر مجموعه کیاگستر پارس

کارشناش نرم افزار هستم و به ابزارآلات و تجهیزات صنعتی علاقه دارم.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این مطلب بیان کنید
ثبت پرسش