دستگاه لوله خم کن 3 اینچ مگا مدل DR3

Mega DR3 Pipe Bender

400

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4159

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

لوله خم کن
قیمت : 100,350,000 تومان

عملکرد :دستی - هیدرولیک

سایز : 3 اینچ

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA مدل DR3

لوله خم کن هیدرولیک مگا یک برند معتبر اسپانیایی در حوزه تولید ابزار تاسیساتی به شمار می رود که در بسیاری از حرفه ها و مشاغل کاربرد دارد. شرکت مگا در تولید بسیاری از ابزار تاسیساتی فعالیت دارد و یکی از محصولات این برند لوله خم‌کن است که در مدل های مختلفی تولید می شود و یکی از بهترین آنها لوله خم‌کن های هیدرولیک هستند.

در این لوله خم‌کن ها از نیروی هیدرولیک برای خم کردن اصولی لوله ها استفاده می شود و یکی از نمونه های با کیفیت این ابزار، لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA است که در ادامه متن معرفی می شود.

معرفی لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA

لوله خم‌ کن هیدرولیک مگا 3 اینچ همانگونه که مشخص است برای لوله های سایز یک دوم تا 3 اینچ مورد استفاده قرار می گیرد. لوله خم‌ کن هیدرولیک مگا MEGA از آلیاژهای بسیار با کیفیت و بسته بندی از جنس پلاستیک فشرده تولید شده است که حمل و نقل آن را آسانتر نموده است. لوله خم‌کن 3 اینچ هیدرولیکی با مدل DR3 در بازار شناخته می شود و وزن کلی آن به حدود 86.5 کیلوگرم می رسد.

این لوله خم‌کن DR3 مگا به صورت کاملا استاندارد و با کمترین نیروی بدنی کار خم کردن لوله ها را انجام می دهد و دلیل اصلی کیفیت بالا و کارایی این لوله خم‌کن هیدرولیک مگا وجود پمپ قدرتمند 20 تن است.

فروش اینترنتی لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA

لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA ابزاری است که مجموعه ابزارکیا به صورت تخصصی آن را از اسپانیا به بازار ایران عرضه کرده است و به عنوان نمایندگی رسمی فروش لوله خم‌کن MEGA 3 اینچ شناخته می شود. قیمت لوله خم کن هیدرولیک 3 اینچ مگا MEGA در این مجموعه نازلترین قیمت بازار است و ابزارکیا این محصول را با گارانتی معتبر عرضه می کند.

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
86.5 کیلو گرم
نوع
خم کردن لوله های آهنی ، استیل و مسی با ضخامت بالا
سایز
3 اینچ
کاربرد
کارگاهی, تاسیساتی, صنعتی
حداکثر فشار
20 تن
شناسه انبارداری
MEGA-DR3
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها