لوله خم کن ریجید مدل 38053 سری 600

RIDGID 38033 Heavy-Duty 1/4-inch Tubing Bender

481

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

3649

ﺑﺮﻧﺪ:

Ridgid

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

لوله خم کن
قیمت : 9,500,000 تومان

مناسب تیوب های استنلس استیل

بدنه بسیار مستحکم

دسته سبک و ارگونومیک

گریپر متحرک

دسته دو مرحله ای

قابلیت ایجاد زاویه تیوبها تا ۱۸۰ درجه

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

لوله خم کن – Tube Bender برند Ridgid آمریکا

تیوب خم کن ( Tube Bender ) ها مدل ۶۰۰ سری Heavy Tube به صورت اختصاصی جهت خم کردن تیوب های استنلس استیل و تیتانیومی ، در زوایای مختلف تا ۱۸۰ درجه طراحی و تولید گردیده اند.


شایان ذکر است خم کردن تیوبهای مسی و آلومینیومی با استفاده از این لوله خم کن در زوایای مختلف و تا ۱۸۰ درجه کاری بسیار آسان و راحت میباشد.


Tube Bender مدل ۶۰۰ از سایز ۳/۱۶اینچ  الی۱/۲ اینچ و ۶میمیتر  الی ۱۲ میلیمتر در سایزها متریک تولید میگردد و جهت خم کاری تیوبهای فلزی با سختی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مکانیزم دو مرحله ای دسته های تیوب خم کن شامل قابلیت قفل دسته و ایجاد بازه بیشتر میگردد.

در نتیجه این آزادی بیشتر برای دسته ها ، خمکاری در زاویه های بیشتر از ۹۰ درجه بسیار راحتتر انجام می پذیرد

وجود مکانیزم متحرک گاید و گریپر این لوله خم کن موجب میشود ، تا پس از خمکاری با زاویه مختلف و علی الخصوص زاویه های بیشتر از ۹۰ درجه بتوان تیوب را از محل نشیمنگاه تیوب بندر بیرون آورد.


آچار لوله خم کن سری 600 مدل «38053» از برند «ریجید» (RIDGID)، طراحی شده جهت خم کردن مس،فولاد و فولاد ضدزنگ می باشد. وزن این لوله خم کن 0.76 کیلوگرم می باشد و سایز لوله 6 میلیمتر می باشد. این آچار ریجید با ضخامت دیواره کمتر از 0.06 “(1.5 میلیمتر) تا حداکثر 180 درجه طراحی شده است و دارای دستگیره های کمربند افست که باعث ایجاد راحتی در هنگام خم شدن 180 درجه می شوند، می باشد.


لوله خم کن مدل 38053 ریجید دارای دسته دو مرحله ای منحصر به نوع همراه با غلتکهایی در دسته که ترکیبی بوجود می آورند تا خمها با کیفیت عالی و کمترین نیروی لازم انجام گردد. این محصول قابل استفاده به صورت دستی و یا قابل نصب روی گیره که به کمک اتصالات ویژه به میز کار متصل می گردد. این آچار لوله خم کن ریجید در جعبه فلزی به همراه قطعات کشویی و قطعات فرم دهنده آن عرضه می گردد.


بررسی خم کن دستی ریجید

خم کن دستی ، برای لوله های با قطر پایین استفاده می شود و از نیروی دست برای خم کردن استفاده می کند. یکی از ویژگی های مهم این فرآیند، قابلیت اتصال به گیره می باشد. این ویژگی در زمان خم کاری لوله با ضخامت بزرگتر و طول زیاد بسیار کمک کننده است، به طوری که اجازه تاب برداشتن لوله را با طول زیاد نمی دهد.


از دیگر ویژگی های این خم کن، خمکاری به صورت افست می باشد. این محصول در کاربرد های مختلف تاسیسات، تعمیرگاه، نصب لوازم خانگی و کارخانجات استفاده می شود. لوله خم کن فشار قوی جغجغه ای در سه سری 300، 400، 456 و در سایزهای 1/4، 3/8، 1/2، 5/8، 3/4 و از وزن 0.48 تا 6.25 می باشد.


ویژگی های کلیدی آچارهای ریجید

آچار های شرکت ریجید(RIDGID) آمریکا مشهورترین آچارهای در جهان هستند که به علت کیفیت، سختی بی نظیر، ساختار مناسب برای به کارگیری در امور مختلف و همچنین ثبات کیفیت اولیه برای 80 سال متمادی اعتماد مشاغل در حوزه صنعت لوله را از آن خود کرده است.


تمام آچارهای ریجید بر اساس همان طرح کهنه نشدنی و ابداع شده توسط شرکت ریجید در سال 1923 می باشند که اغلب مورد تقلید قرار می گیرند اما تا کنون هیچ برندی نتوانسته است جای این محصولات را در بازار ابزار آلات بگیرد.


امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها