دستگاه لوله خم کن 2 اینچ مگا مدل DR2

Mega DR2 Pipe Bender

508

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4156

ﺑﺮﻧﺪ:

Mega

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

لوله خم کن
قیمت : 66,420,000 تومان

عملکرد :دستی - هیدرولیک

سایز :1/2 - 2 اینچ

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA سایز 1/2 – 2 اینچ مدل DR2

لوله خم کن مگا یک ابزار تخصصی است که در حرفه ها و موارد تاسیساتی کاربرد دارد و با استفاده از آن می توان برای خم کردن اصولی انواع لوله ها استفاده کرد. به طور کلی خم کردن استاندارد لوله ها کاری است که نیاز به نیروی بدنی کافی و دقت بالا دارد و تقریبا این کار با دست امکان پذیر نیست به همین دلیل ابزار تخصصی تولید شده اند که کار خم کردن لوله را انجام می دهند و یکی از نمونه های محبوب این ابزار، لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA است که در ادامه متن با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

معرفی لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA سایز 2 اینچ

لوله خم کن مگا 2 اینچ هیدرولیکی از یک دسته تلسکوپی و یک پمپ هیدرولیکی قوی 15 تن تشکیل شده است و به همین دلیل می تواند با صرف نیروی کم خم کردن لوله هایی با سایز یک دوم تا 2 اینچ را انجام دهد. این تیوب بندر MEGA با مدل عددی DR2 به بازار عرضه شده است و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده می باشد و وزن کلی آن نیز به 43 کیلوگرم می رسد.

این پایپ بندر هیدرولیک مگا از یک شاسی V شکل نیز بهره می برد و می توان با کمک آن خم کردن لوله ها را تا زاویه 90 درجه به راحتی انجام داد. تیوب بندر کن DR2 مگا با یک کیف پلاستیکی و به همراه سه پایه نصب قابل حمل ارائه می شود.

خرید اینترنتی لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA سایز 2 اینچ

لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA سایز 2 اینچ در کمپانی مگا اسپانیا تولید شده است و در بازار جهانی این لوله خم کن هیدرولیک مگا MEGA به دلیل کیفیت بالا، مشتریان یادی دارد. ما در مجموعه ابزارکیا به صورت رسمی نسبت به واردات لوله خمکن هیدرولیک مگا اقدام نموده ایم و به عنوان نمایندگی رسمی فروش لوله خم کن MEGA شناخته می شویم.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
43 کیلو گرم
نوع
خم کردن لوله های آهنی ، استیل و مسی با ضخامت بالا
سایز
1/2 – 2 اینچ
کاربرد
کارگاهی, تاسیساتی, صنعتی
حداکثر فشار
15 تن
شناسه انبارداری
MEGA-DR2
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها