شارژر استارتر اتوماتیک دکا مدل Smart 3300B

441

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4158

ﺑﺮﻧﺪ:

Deca

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تستر باتری
قیمت : 58,950,000 تومان

شارژر استارتر اتوماتیک دکا

مدل Smart 3300B

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

شارژر و استارتر اتوماتیک باتری خودرو مدل Smart 3300 دکا ایتالیا جهت استفاده های تعمیرگاهی و مناسب در حوزه خودروهای سواری است. ابعاد کوچک این دستگاه و وزن کم آن از این شارژر یک محصول ارگونومیک ساخته است. دو عدد دسته تعبیه شده روی بدنه این شارژر شرایط مناسبی را برای جابجایی آن فراهم کرده است.

همانطور که گفته شد شارژر و استارتر باتری خودرو مدل Smart 3300 دکا ایتالیا به صورت اتوماتیک و دستی قابل استفاده است. روش اتوماتیک آن با توجه به ظرفیت باتری و میزان شارژ و دشارژ بودن آن شدت جریان را کنترل می کند. جهت شارژ کردن باتری های 12 تا 24 ولت و شدت جریان 5 تا 800 آمپر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است ولتاژ ورودی به شارژر به صورت تک فاز و 220 ولت است که قدرتی به اندازه 1.2 تا 10 کیلووات را تولید می کند. در مواقع خالی بودن باتری و ضرورت های لازم این محصول برای استارت خودرو و باتری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع توانایی استارت خودرو، این محصول را دارای ویژگی دو موقعیته یا دوکاره کرده است.

شارژر و استارتر باتری خودرو مدل Smart 3300 دکا ایتالیا که برای انواع خودروهای سواری مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت اتوماتیک و هوشمند بوده و می تواند شروع و پایان عملیات را مطابق با ظرفیت باتری و شرایط دمایی و مواردی از این قبیل با تشخیص درست و دقیق انجام دهد. اگر در حین انجام عملیات نیز قطعی خاصی در مسیر رخ دهد، شارژر جریان را به صورت اتوماتیک قطع می کند.

حافظه شارژر و استارتر اتوماتیک باتری خودرو Smart 3300 تمامی پارامترهای شارژهای مراحل قبل را ذخیره کرده تا به راحتی و با سرعت بیشتری در هر مرحله عملیات شارژ را انجام دهید. همچنین این شارژر در صورت قطع ناگهانی جریان عملیات شارژ را مجددا بازیابی کرده تا از کامل شدن عملیات شارژ اطمینان حاصل شود. همچنین دیگر ویژگی هوشمند این شارژر قطع خودکار عملیات تا حداکثر 30 ساعت از زمان اتصال است.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
20 کیلوگرم
نوع
تک فاز
ولتاژ ورودی
230 ولت
شناسه انبارداری
DECA-SMART3300B
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها