جامپ استارت 12 ولت دکا مدل FAST 15K

566

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4176

ﺑﺮﻧﺪ:

Deca

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تستر باتری
قیمت : 9,986,000 تومان

جامپ استارت 12 ولت دکا

مدل FAST 15K

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

داشتن یک پاوربانک برای گوشی موبایل قطعاً یک انتخاب بسیار مطلوب تلقی خواهد شد. حال با داشتن یک جامپ استارتر خودرو باکیفیت می‌توانید به زبان ساده یک پاوربانک را برای شروع دوباره باطری خودرو خود در اختیار داشته باشید. از این جامپ استارتر البته استفاده‌ای بیش از یک شارژر اضطراری باتری خودرو می‌توانید داشته باشید که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

درباره جامپ استارتر

خالی شدن باتری و از کار افتادن آن از جمله مواردی است که می‌تواند به دلایل بسیاری اتفاق بیفتد. یکی از مواردی که بیشتر افرادی که به کمپینگ علاقه دارند می‌افتد استفاده بیش از اندازه از انرژی باتری خودرو جهت ایجاد روشنایی در زمان تاریکی هوا است.
قطعاً روشن نشدن خودرو شما به علت خالی شدن باتری در میان کوه و جنگل اتفاق خوشایندی نخواهد بود. اما با وجود یک ابزار چندکاره بسیار با کیفیت همچون جامپ استارتر خودرو دکا مدل FAST 15K می‌توانید به راحتی دوباره خودرو خود را روشن کرده و با حرکت کردن عملیات شارژ دوباره باتری را به عهده دینام بگذارید.
فارغ از نام جامپ استارت خودرو، این محصول یک پاوربانک بسیار مناسب برای انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، لپ تاپ و … نیز هست. به وسیله آداپتور موجود در کیف این محصول می‌توانید انواع لوازم الکترونیک خود را شارژ نمایید. این موضوع باعث شده است تا این محصول تبدیل به یک ابزار کمپینگ بسیار مناسب شود.
نکته لازم به ذکر این است که نباید جامپ استارت خودرو را با شارژر باتری اشتباه گرفت. جامپ استارت تنها در زمان کوتاه انرژی مورد نیاز خودرو شما را تأمین خواهد کرد تا بتوانید با حرکت دادن خودرو دوباره آن را به وسیله دینام خود خودرو شارژ نمایید.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

وزن
340 گرم
قابلیت ها
شارژ گوشی و لپ تاپ
ولتاژ
12 ولت
کاربرد
جامپ استارتر خودرو
شناسه انبارداری
DECA-FAST-15K
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها