شارژر استارتر کامیونی دکا مدل CB 5000

432

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4147

ﺑﺮﻧﺪ:

Deca

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تستر باتری
قیمت : 44,320,000 تومان

شارژر استارتر کامیونی دکا

مدل Class Booster 5000

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

شارژر و استارتر باتری خودرو مدل Class Booster 5000 دکا ایتالیا جهت استفاده های تعمیرگاهی و مناسب در حوزه خودرهای سنگین طراحی شده است. چرخ های این شارژر آن را برای جابجایی در سطح تعمیرگاه و مراکز معاینه فنی و مواردی از این قبیل مناسب سازی کرده است. علاوه بر این وجود دو عدد دسته حمل و جابجایی و همچنین ابعاد مناسب از این شارژر یک محصول ارگونومیک ساخته است.

همانطور که گفته شد شارژر و استارتر باتری خودرو مدل Class Booster 5000 دکا ایتالیا جهت شارژ کردن باتری های 12 تا 24 ولت و شدت جریان 35 تا 800 آمپر مورد استفاده قرار می گیرد. در مواقع خالی بودن باتری و ضرورت های لازم این محصول برای استارت خودرو و باتری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع توانایی استارت خودرو، این محصول را دارای ویژگی دو موقعیته یا دوکاره کرده است. حالت START و CB در این شارژر و استارتر به ترتیب برای استارت و شارژ باتری مورد استفاده قرار می گیرد.

شارژر و استارتر باتری خودرو مدل Class Booster 5000 دکا ایتالیا برای انواع خودروها، مخصوصا خودروهای سنگین و دارای موتور دیزل مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی ایمنی شارژر و استارتر، باتری و شارژر در برابر شارژ بیش از حد، معکوس بودن قطب مثبت و منفی، اتصال کوتاه از طریق ترموستات حفاظت کرده و باعث بالا رفتن میزان بهره وری و افزایش طول عمر باتری و شارژر باتری می شود.

.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

ابعاد
75X33X47 سانتی متر
وزن
28 کیلوگرم
نوع
تک فاز
ولتاژ ورودی
230 ولت
شناسه انبارداری
DECA-CB 5000
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها