آچار بکس بادی 1 اینچ ووفو مدل WFI-3073

Wufu WFI-3073 1" Air Impact Wrench

920

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2080

ﺑﺮﻧﺪ:

Wufu

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

آچار بکس بادی
قیمت : 11,000,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

امروزه به جای استفاده از آچار های دستی برای باز کردن و بستن مهره ها، از ابزاری به نام بُکس استفاده میکنند. بُکس ها انواع مختلفی دارند که نوع بادی آن از پر مصرف ترین ها به شمار می آید. آچار بکس بادی ووفو ساخت اصل کشور چین و جزو قدرتمند ترین بکس های بادی میباشد. به دلیل طراحی با درایو سایز 1 اینچ، اپراتور قادر است تا مهره هایی تا سایز 45 میلی متر را به راحتی باز و بسته کند. موارد استفاده از این بکس بادی بیشتر در صنایع پتروشیمی، اسکلت بدی سازه ها و ... است که مهره هایی با اندازه بزرگ و سفت و سخت دارند. بکس بادی ووفو مدل WFI-3073 توانایی تولید گشتاوری معادل 1600 نیوتن متر را دارد که میتواند سفت و سخت ترین و حتی مهره های زنگ زده را به راحتی باز و بسته کند.

سرعت چرخش یکی از عوامل و پارامتر های تاثیر گذار در افزایش راندمان کار است. درایو این آچار بکس بادی میتواند در حالت آزاد حدود 4000 دور در دقیقه بچرخد و سرعت نسبتا بالایی به حساب می آید. این ابزار مجهز به دیمر تنظیم سرعت و گشتاور است که میتواند توسط کاربر تنظیم شود.

بهره گیری از مکانیزم چکش دوقلو (Twin Hammer) در این بکس بادی یکی از مزیت های این بکس بادی ووفو است. در مکانیزم تویین همر، یکی از قابلیت هایی که دارد تولید گشتاور نرم و پایدار است و از همان ابتدای چرخش هم گشتاوری مناسب تولید میکند تا بتوانید در همان ابتدا پیچ و مهره را باز کند و باد مصرف نکند.

بررسی طراحی و ظاهر بکس بادی وفو

در اولین نگاه به بکس بادی ووفو مدل WFI-3073 بدنه ای قدرتمند از جنس فلز به چشم میخورد که مقاومت و کیفیت بکس بادی را بسیار بالا برده است. همچنین برای راحتی کاربر در هنگام استفاده و کار، از روکش عایق ضد تعریق استفاده شده که روی دسته اصلی کشیده شده است. وزن بکس بادی ووفو حدودا 6 کیلوگرم است که به دلیل استفاده از موتور قدرتمندی که دارد وزن خیلی زیادی به حساب نمی آید ولی ووفو برای این بکس بادی یک دستگیریه کمکی تعبیه کرده است تا در هنگام کار تمرکز اپراتور بیشتر شود و بتواند بکس بادی را در دست نگه دارد.

مصرف باد بهینه این بکس بادی یکی از مزیت های مهم به حساب می آید. به دلیل رعایت استاندارد های جهانی در ساخت این بکس بادی، ووفو توانسته مصرف باد این آچار بکس را به حداقل برساند. این بکس بادی حدودا در هر دقیقه 250 لیتر باد مصرف میکند که مقدار قابل توجهی است.

بکس بادی WUFU ساخت کشور چین
با 6 ماه گارانتی رسمی و 5 سال خدمات
دارای درایو 1 اینچ و شفت کوتاه
قابلیت تولید 1600 نیوتن متر گشتاور
سرعت چرخش در حالت آزاد 4000 دور در دقیقه
مجهز به دسته کمکی جهت افزایش تسلط اپراتور
دارای کلید تغییر وضعیت چرخش (راست گرد و چپ گرد)
بدنه فلزی با داوم و مناسب برای محیط های صنعتی
وزن و ابعاد مناسب با توجه به توان تولیدی بالا

مشخصات
5 قلم

مشخصات

ابعاد
25x25x6 سانتی‌متر
وزن
5000 گرم
درایو
1 اینچ
شناسه انبارداری
WUFU-WFI-3073
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها