بکس بادی 1 اینچ مستقیم شفت بلند ووفو مدل WF-030

WUFU WF-030 1" Air Impact Wrench

444

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2456

ﺑﺮﻧﺪ:

Wufu

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

آچار بکس بادی
قیمت : 11,000,000 تومان
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

آچار بکس بادی ووفو مدل WF-030 یک بکس بادی بسیار قوی میباشد که بیشتر برای مصارف صنعتی و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. این بکس بادی میتواند با ایجاد ضربات سریع و مداوم، سفت و سخت ترین پیچ و مهره ها را باز و بسته کند. موتور قدرتمند بکس بادی ووفو میتواند تا 2180 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این میزان گشتاور برای یک بکس بادی قدرت بالایی به حساب می آید.

سرعت چرخش درایو نیز متناسب با توان بکس بادی در نظر گرفته شده است و میتواند در حالت آزاد تا 4200 دور در دقیقه افزایش یابد. درایو بکس بادی مستقیم ووفو سایز 1 اینچ میباشد و طول شفت آن 8 اینچ میباشد. داشتن شفت بلند این دستگاه یک مزیت مهم به حساب می آید و در مواقعی که فضای کاری شما کوچک و دسترسی به پیچ و مهره محدود است، میتواند به راحتی از این بکس بادی استفاده کنید. با کلید موجود در زیر بکس بادی میتوانید هم سرعت و گشتاور این آچار بکس را تنظیم کنید و هم جهت چرخش درایو را تغییر دهید. به دلیل مجهز بودن این بکس بادی به مکانیزم چکش بدون پین (PinLess Hammer) این بکس بادی میتواند گشتاور بالایی بدون لرزش زیاد تولید کند و همچنین این مکانیزم یک چکش بزرگ دارد که با هربار چرخش درایو یک ضربه هم میزند که باعث میشود پیچ راحت تر باز شود.

با نگاه به بدنه این محصول متوجه یک دسته D شکل در انتهای دستگاه میشوید که یک دستگیره ثابت است. یک دستگیره جانبی دیگر در نیز در کنار بکس بادی تعبیه شده است تا کاربر بتواند آن را با هر دو دست خود کنترل کند. همچنین یک ضربه گیر لاستیکی ضد ضربه نیز روی دستگاه نصب شده است تا از برخورد و سایش بدنه دستگاه با زمین جلوگیری شود. در حوزه ها و صنایع مختلفی از جمله تعمیرات ماشین سنگین، صنعت ساخت و ساز، صنعت پتروشیمی، صنعت راه سازی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

بکس بادی ووفو مستقیم ساخت چین
با 6 ماه ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش
مجهز به درایو 1 اینچ و شفت بلند
توانایی تولید 2180 نیوتن متر گشتاور
سرعت چرخش آزاد معادل 4200 دور در دقیقه
مجهز به دیمر تنظیم قدرت و کلید راست گرد و چپ گرد
دارای دسته کمکی جهت تقسیم وزن و افزایش تسلط کاربر
بهره مندی از مکانیزم پیشرفته چکش بدون پین
پشتیبانی از پیچ و مهره های سایز 30 میلی متر

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها