ماسک جوشکاری دکا مدل WM 28

506

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4171

ﺑﺮﻧﺪ:

Deca

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

عینک ایمنی
قیمت : 5,435,000 تومان

ماسک جوشکاری دکا

مدل WM 28

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

ماسک جوشکاری دکا مدل WM28 یک ابزار ایمنی و ضروری برای افرادی است که در حرفه جوشکاری فعالیت دارند. امروزه بنا به دلایل فراوان دیگر استفاده از ماسک های سنتی جوشکاری مقرون به صرفه و مناسب نیست. پس بایستی از لوازم ایمنی استاندارد و بروز استفاده کرد. امروزه ماسک های جوشکاری در مدل های مختلفی تولید می شوند و نمونه های بروز امکانات متعددی دارند. یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید ماسک های بروز جوشکاری شرکت دکا ایتالیا است. ما در ادامه این متن ماسک جوشکاری مدل WM28 دکا را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی و بررسی ماسک جوشکاری دکا مدل WM28
ماسک جوشکاری مدل WM28 دکا ابزار ایمنی بسیار مناسب برای انجام انواع جوشکاری های MIG-MAG و MMA, TIG می باشد. این ماسک حرفه ای تمام نقاط حساس صورت را از اشعه های مخرب جوشکاری محافظت می کند. همچنین طراحی آن به گونه ای است که به راحتی بر روی سر و صورت قرار می گیرد. این ماسک جوشکاری حرفه ای برای کارکرد اصولی از یک منبع تغذیه خورشیدی بهره می برد. زمان پاسخگویی آن نیز 1/10000 ثانیه است که کارکرد با این وسیله ایمنی را بسیار راحت تر و لذت بخش تر نموده است.

تعداد سنسورهای قوسی در این ماسک نیز 2 عدد می باشند. این ماسک حرفه ای دکا تنها 460 گرم وزن دارد. در نتیجه کارکردن با آن برای ساعات طولانی احساس خستگی ایجاد نمی کند.

مشخصات
100 قلم

مشخصات

ابعاد
330X480X720 میلی متر
وزن
460 گرم
کاربرد
جوشکاری
شناسه انبارداری
DECA-WM28
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها