پولی کش هیدرولیکی 20 تن داناپلاس مدل P315

375

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

3538

ﺑﺮﻧﺪ:

DanaPlus

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

پولی کش و بلبرینگ کش
قیمت : 16,500,000 تومان

پولی کش پمپ سر خود

سه شاخ با قدرت بالا

جنس آلیاژ کروم  وانادیوم

امکان چرخش 360 درجه

دسته روان و ارگونومیک

 همراه جک و پمپ هیدرولیک نصب شده

امکان کشیدن و کار از داخل و بیرون

ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

 ابزار مناسب برای کارهای مکانیکی و صنعتی، با کاربری آسان برای خارج کردن بلبرینگ و پولی از روی شفت بدون ایجاد آسیب بروی قطعه. 

در این مدل پولی کش هیدرولیکی پمپ، سیستم جک و انتقال پمپ بر روی پولیکش نصب است و به همین دلیل به آن پولی کش پمپ سر خود هم گفته می شود و دارای قابلیت چرخش 360 درجه است و جنس بدنه از آلیاژ فولاد تقویت شده می باشد.

این پولی کش در سه سایز 5 ، 10 و 20 تن موجود می باشد که اطلاعات آنها را در محصولات مرتبط قابل مشاهده است و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا از طرف ابزارکیا است.

پولی کش چیست و چه کاربردی دارد؟

پولی کش هیدرولیک : این وسیله بیشتر در کارهای مکانیکی و صنعتی برای تعمیرات ماشین آلات معدنی، راهسازی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. فولیکش، بلبرینگ کش نام های دیگر این ابزار است.

اما کاربرد آن چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای بیرون آوردن هر نوع قطعه یا بلبرینگ و پولی از روی شفت و همچنین جدا کردن قطعات و چرخ دنده ها استفاده می شود و طوری ساخته شده است که بدون وارد کردن کوچک ترین آسیب به قطعه، آن را بیرون می کشد.

پولی کش هیدرولیک داناپلاس

پولی کش پمپ سرخود ابزاری مناسب برای کارهای مکانیکی و صنعتی با کاربری آسان برای خارج کردن بلبرینگ و پولی از روی شفت بدون ایجاد آسیب بر روی قطعه، پمپ، سیستم جک و انتقال پمپ بر روی پولی‌کش نصب است و دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و جنس بدنه از آلیاژ فولاد تقویت شده می‌باشد .

 

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها