آچار جغجغه بادی ووفو 1/2 اینچ 80 نیوتن مدل WFR-4060

WUFU 1/2 WFR-4060 Air Ratchet Wrench

565

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2492

ﺑﺮﻧﺪ:

Wufu

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

آچار جغجغه بادی
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

آچار جغجغه بادی یکی از پرکاربرد ترین ابزار های بادی جهت باز و بسته کردن مهره به شمار میرود و در بسیاری از صنایع و حوزه های مختلف کاربرد فراوانی دارد. آچار جغجغه بادی ووفو مدل WFR-4060 یکی از قدرتمند ترین جغجغه های بادی موجود در بازار و ساخت کشور چین میباشد. این آچار جغجغه بادی میتواند با درایو 1/2 اینچی که دارد و نیرویی معادل 80 نیوتن متر تمامی مهره های سفت و محکم را باز و بسته کند. توسط سوئیچ (کلید کوچک) که روی سری جغجغه قرار دارد کاربر میتواند جهت چرخش درایو را به راحتی تغییر دهد. در خرید آچار جغجغه بادی یکی از پارامتر های مهم دیگر سرعت چرخش درایو است. این جغجغه بادی در حالت آزاد حدودا 160 دور در دقیقه میچرخد که سرعت بالایی برای یک آچار جغجغه بادی به حساب می آید.

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آچار جغجغه بادی، کوچک بودن و جمع و جور بودن است. بسیاری از پیچ و مهره ها در فضاهای تنگ و بسته قرار دارند که این آچار جغجغه بادی میتواند به راحتی به این چنین فضاهایی وارد شود و فعالیت مورد نظر کاربر را انجام دهد.

به دلیل استفاده از آلومینیوم فشرده در ساخت بدنه این دستگاه و همچنین روکش کامپوزیتی که روی آچار جغجغه بادی کشیده شده است باعث شده تا علاوه بر سبکی و خوش دستی، باعث جلوگیری از خط و خش، ضربه و بروز صدای بلند به بیرون ابزار شده است.

یکی از مزیت های آچار جغجغه بادی، ورودی باد 360 درجه است. به لطف این نوع ورودی باد کاربر آزادی عمل بالایی دارد و دیگر شلنگ باد دچار پیچ خوردگی و قفل شدن نمیشود.

مصرف باد کم و بهینه یکی از نکته های تمامی محصولات ووفو است. این آچار جغجغه هم از این قضیه مستثنا نیست. مصرف باد این جغجغه بادی در حدود 120 لیتر در دقیقه است.

طول و وزن جمع و جور و سبک این جغجغه بادی باعث خوش دست تر بودن و افزایش تمرکز کاربر شده است. وزن این آچار جغجغه حدودا 1 کیلوگرم است و طول آن 26 سانتی متر است.

جغجغه بادی WUFU ساخت کشور چین
با 6 ماه گارانتی معتبر و 5 سال خدمات
مجهز به درایو سایز 1/2 اینچ
قابلیت تولیدگشتاور بالا در حدود 80 نیوتن متر
سرعت چرخش آزاد 160 دور در دقیقه
کیفیت ساخت بالا و دوام عالی برای مصارف صنعتی
بدنه تمام فلزی با دستگیره روکش دار لاستیکی
طراحی ارگونومیک بدنه جهت قرار گیری بهتر در دست
ابعاد و وزن مناسب برای دسترسی به نقاط تنگ

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها