سنباده لرزان بادی وکیوم دار صنعتی ووفو مدل WFS-3738

WUFU WFS-3738 Air Orbital Sander

428

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2482

ﺑﺮﻧﺪ:

Wufu

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

سنباده لرزان
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

سنباده لرزان مشتی گرد وکیوم دار بادی WUFU دارای لرزش قوی، سبک و در عین حال محکم است، این سنباده لرزان مشتی بادی فوق العاده با کیفیت بالا با سیستم مکش یا وکیوم گرد و غبار تجهیز و دارای یک پد 6 اینچ سوراخ دار می باشد. سیستم وکیوم می تواند گرد و غبار و ذرات را از طریق پد استخراج و مکش کند و مواد خارجی را از موتور انتهای دستگاه دور می کند. تقریباً همه گرد و غبار بلافاصله از کار دور می شوند. شما حتی می توانید یک شیلنگ به قسمت وکیوم دستگاه نصب کنید تا ذرات را به هر جایی که میخواهید در کارگاه هدایت کنید. سرعت چرخش این سنباده بادی در حالت آزاد برابر 12000 دور در دقیقه است. که میتواند سرعت و راندمان کار را بالاتر ببرد.

سنباده لرزان مشتی بادی برای بدنه انواع خودروهای سواری و سنگین، ساخت مبلمان، قالب سازی، صنعت نجاری، برای تمای سطوح فلزی و سایر اجزای ایده آل است. که به طور گسترده ای در صنعت صافکاری و نجاری قبل هر نقاشی با این دستگاه برای سنباده زنی و آماده کردن سطح کار جهت نقاشی مناسب می باشد. این دستگاه در وزن بسیار کم و قابل حمل طراحی شده است تا هر کاربر مبتدی و حرفه ای بتواند با سنباده لرزان بادی کار کند. همچنین دارای سیستم مکش گرد و غبار سطح کار می باشد.

یکی از اصلی ترین دلایل و مزیت های این سنباده بعد از سرعت چرخش بالا، طول و اندازه کوچک است. این سنباده طولی حدود 23 سانتی متر دارد که جدای از خوش دستی، میتواند به همه نقاط و فضا ها وارد شود. 

مزیت دیگر پشتیبانی از دو سایز پد سنباده است. هم 5 اینچ و هم 6 اینچ. کاربرد این امر این است که اگر سطح کار شما کوچک تر باشدمیتوانید پد 5 اینچ روی سنباده بادی نصب کنید و اگر سطح کار بزرگ است میتوانید پد بزرگتر نصب کنید.

نکته اصلی و قابل توجه این ابزار بادی مصرف باد بهینه است. یکی از نکاتی که باعث کاهش هزینه و کاهش تلف کردن وقت میشود همین مصرف باد است. ووفو به دلیل رعایت استاندارد های روز اروپا در ساخت سنباده مشتی خود توانسته مصرف باد را به حد قابل توجهی کاهش دهد. هرچه مصرف باد کمتر باشد، از آنطرف کمپرسور دیر تر باد خالی میکند و هرچه کمپرسور دیرتر بادش تمام شود در وقت شما صرفه جویی صورت گرفته است.

به دلیل استفاده از کامپوزیت در ساخت بدنه این سنباده لرزان بادی، ووفو توانسته وزن این سنباده را به 1.3 کیلوگرم برساند. با اینکه کاربر حین استفاده از سنباده آن را روی سطح قرار میدهد و وزن سنباده را تحمل نمیکند، ولی این امر باعث راحتی کاربر در جابه جایی و حمل نقل میشود.

به عنوان آخرین نکته باید به 360 درجه بودن ورودی باد اشاره کنیم. این یکی از نقاط قوت سنباده بادی ووفو است. زیرا این قابلیت باعث میشود تا کاربر در حین کار آزادی عمل داشته باشد. در مواقعی که ورودی باد 360 درحه(هرز گرد) نیست، ممکن است در اثر جابه جایی کاربر و ... شلنگ قفل شود و پیچ بخورد ولی با این قابلیت مدام شلنگ میچرخد و دیگر دچار پیچ خوردگی نمیشود.

سنباده لرزان بادی ووفو ساخت کشور چین
با 6 ماه ضمانت رسمی و 5 سال خدمات پس از فروش
توانایی سنباده زنی با پدهای 5 و 6 اینچ
سرعت چرخش آزاد پد 12000 دور در دقیقه
مجهز به مکانیزم اوربیتال (لرزشی) جهت افزایش راندمان
قابلیت مکش گرد و غبار سطح کار با نیروی خلاء (وکیوم)
اگزوز خروجی با قابلیت چرخش و تنظیم (360 درجه)
بدنه کامپوزیت با کیفیت بالا برای قرار گیری بهتر در دست کاربر
کیفیت ساخت مناسب و توان کافی برای سنباده کاری
سبک و خوش دست با طول 23 سانتی متر و وزن 1.3 کیلوگرم

مشخصات
10 قلم

مشخصات

وزن
1100 گرم
سایر توضیحات
وکیوم دار
قطر صفحه
5 اینچ و 6 اینچ
حداکثر سرعت گردش
12000 دور در دقیقه
فشار هوا
90 PSI
شناسه انبارداری
WUFU-WFS-3738
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها