مهره پرچ کن پیکاس مدل TN-30

Picus TN-30 Hand Nutter

1015

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2159

ﺑﺮﻧﺪ:

Picus

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

انبر پرچ
قیمت : 1,848,000 تومان
تعداد
آخرین موجودی

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

مهره پرچ کن پیکاس مدل TN-30 از ابزارهای کاربردی و کارآمد به منظور ایجاد پرچ و پانچ مهره به شمار می رود. با استفاده از مهره پرچ کن برند پیکاس به راحتی میتوان پرچ و پانچ مهره های سایز 6، 5 و 4 را بر روی سطح مورد نظر انجام داد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده در کارگاه ها، کارخانجات و واحدهای صنعتی و تابلوهای برق، از موارد کاربرد رایج و متداول دستگاه مهره پرچ کن پیکاس محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مهره پرچ کن پیکاس مدل TN-30 برای ایجاد اتصال رزوه و پرچ کردن مهره های پرچی به کاربران کمک شایانی می نماید. قابلیت نصب قطعات بر روی سطوح ورق های رزین، پلاستیکی و فلزی با استفاده از دستگاه مهره پرچ کن مدل TN-30 به بهترین نحو امکان پذیر می گردد. به همین جهت، دستگاه مهره پرچ کن دستی برای انجام کارهای صنعتی کوچک و کارهای تاسیساتی و تعمیراتی، از گزینه های راهگشا و مناسب تلقی می گردد.
گفتنی است که دستگاه های مهره پرچ کن در دو مدل مهره پرچ کن دو دسته و پرچ کن انبری موجود می باشند. مکانیزم مهره پرچ کن های دو دسته با اعمال فشار توسط دو دست اپراتور صورت می پذیرد. این در حالی است که عملکرد مهره پرچ کن انبری با اعمال فشار و نیروی یک دست انجام می گیرد.

مشخصات برجسته مهره پرچ کن صنعتی پیکاس TN-30

بدنه این مهره پرچ کن از آلیاژ فولاد ساخته و پرداخته شده است. فولاد استفاده شده در ساختار این محصول از استقامت و دوام بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی، زنگ زدگی و فرسایش برخوردار می باشد. همچنین، مقاومت بالا در برابر ضربه و سطح کیفی ساخت بالا را می توان از دیگر ویژگی های حائز اهمیت متریال استفاده شده در ساختار بدنه دستگاه مهره پرچ کن قلمداد نمود.

دسته مهره پرچ کن TN-30 پیکاس با متریال فلزی باکیفیت و مرغوب پوشش داده شده است. برخورداری دستگاه مهره پرچ کن برند پیکاس از وزن سبک و مناسب، قابلیت حمل و جابجایی محصول را به راحتی امکان پذیر ساخته است. وزن 500 گرمی محصول به خوبی بر این امر صحه می گذارد. علاوه براین، مکانیزم باز و بسته شدن دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک عملیاتی می شود. همچنین، مهره پرچ کن دستی پیکاس، از مهره و میخ از جنس آلومینیوم پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است که در انتهای دسته مهره پرچ کن پیکاس مدل TN-30 و به منظور محافظت از دستگاه، یک ضامن فلزی تعبیه شده است. در مواقع عدم استفاده از دستگاه، با استفاده از این ضامن فلزی میتوان انبر را قفل نمود. مضاف براین، نهایت میزان باز شدن این مدل مهره پرچ کن دستی 170 میلی متر می باشد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که حداکثر میزان باز شدن مهره پرچ کن در افزایش شعاع کاری و سهولت اپراتور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مهره پرچ کن پیکاس مدل TN-30 از تولیدات کشور ژاپن بوده که به نوبه خود از دوام، استحکام و کیفیت بسیار بالایی بهره می برد

مشخصات
2 قلم

مشخصات

ابعاد
120*30*270 میلی‌متر
جنس بدنه
فولاد
جنس دسته
فلزی
قفل
دارد
سایر توضیحات
ساخت کشور ژاپن
حداکثر میزان باز شدن
170 میلی‌متر
سری
مهره سایز های 4 و 5 و 6
شناسه انبارداری
PCUS-TN-30
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها