آچار بکس بادی ووفو مدل WFI-3072

Wufu WFI-3072 3/4" Air Impact Wrench

2032

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

2079

ﺑﺮﻧﺪ:

Wufu

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

آچار بکس بادی
برای سفارش تماس بگیرید
تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

بکس بادی ووفو یکی از قدرتمند ترین بکس های بادی موجود در بازار و ساخت کشور چین است. قدرتمند و در عین حال پرسرعت که باعث محبوبیت این بکس بادی شده است. سایز درایو این آچار بوکس بادی 3/4 اینچ است که میتواند پیچ و مهره هایی تا سایز 32 میلی متر را به راحتی باز و بسته کند. قدرت موتور این بکس بادی توانایی تولید 1600 نیوتن متر را دارد که یکی از قدرتمند ترین بکس های بادی به حساب می آید. هر چه قدر قدرت یک بکس بادی افزایش پیدا میکند، پیچ و مهره هایی که سفنت و سخت تر هم باشد میتواند به راحتی  باز کند. یکی از نقطه قوت های این بکس بادی سرعت چرخش درایو است که میتواند در حالت آزاد حدود 4000 دور در دقیقه بچرخد. سرعت بالا در چرخش درایو باعث میشود تا سرعت کار نیز افزایش پیدا کند.

بهره گیری از مکانیزم تویین همر (Twin Hammer) باعث تولید گشتاور پایدار میشود و به دلیل مجهز بودن این بکس بادی به این نوع مکانیزم، میتواند به رحتی سخت ترین پیچ هارا باز و بسته کند.

از مشاغلی که میتوانند از این بوکس بادی استفاده کنند میتوان صنایع پتروشیمی، ساختمان سازی، تعمیرگاه های خودرو های سواری، ماشین آلات سنگین، خطوط مونتاژ و ... را نام برد. اپراتور میتواند سرعت و گشتاور را روی مقداری که مد نظر دارد تنظیم کند که فقط کافیت دیمر را بچرخاند.

بدنه ی این بوکس بادی فلزی است که باعث افزایش مقاومت و جلوگیری از ایجاد آسیب به دستگاه در محیط کار میشود. همچنین روی دسته آچار بکس یک روکش عایق سرما گرما و ضد تعریق کشیده شده است که میتواند در هنگام کار حس خوبی به کاربر دهد. همچنین برای تحمل وزن این بکس بادی که در حدود 5.9 کیلوگرم است یک دستگیره کمکی در بغل دستگاه تعبیه شده است که کاربر میتواند برای ساعت ها بدون خستگی با دستکاه کار کند.

یکی از نکات مهم که در خرید بکس بادی بعد از نیرو و سرعت باید توجه کرد، مصرف باد دستگاه است. این بکس بادی در هر دقیقه تنها 255 لیتر باد مصرف میکند که یکی از کم مصرف ترین بکس های بادی به حساب می آید. دلیل اینکه یکی از نکات مهم برای خرید است، جلوگیری از هدر رفتن وقت است تا کمپرسور دوباره بخواهد شارژ شود.

بکس بادی ووفو ساخت کشور چین
با 6 ماه گارانتی رسمی و 5 سال خدمات پس از فروش
دارای درایو 3/4 اینچ و شفت کوتاه
قابلیت تولید 1600 نیوتن متر گشتاور
سرعت چرخش آزاد حدود 4000 دور در دقیقه
بدنه تمام فلزی با روکش لاستیکی عایق روی دسته
دارای دیمر تنظیم گشتاور و سرعت
مجهز به کلید تعیین راست گرد و چپ گرد
بدنه مستحکم و با داوم، تولید شده از بهترین متریال

مشخصات
10 قلم

مشخصات

ابعاد
25x25x6 سانتی‌متر
وزن
5000 گرم
درایو
3/4 اینچ
شناسه انبارداری
WUFU-WFI-3072
امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها