گریس 1000 مولیکوت Molykote 1000 Paste

Molykote 1000 Grease 1 KG

2203

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1526

ﺑﺮﻧﺪ:

Molykote

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

گریس
قیمت : 1,800,000 تومان

گریس 1000 مولیکوت اصلی

وزن 1 کیلوگرم

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

گریس مولیکوت 1000 (Dow MOLYKOTE™ 1000 Paste) نوعی روانکار جامد خمیری تک جزء بدون سرب و نیکل است. از این محصول جهت روانکاری اتصالات پیچ و مهره که در معرض دما های بسیار بالا تا 650 درجه سانتیگراد هستند استفاده می شود. این گریس قابلیت تحمل فشار های بسیار بالا را دارد. از سایر ویژگی های این محصول منحصر به فرد می توان به محافظت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و خاصیت ضد اصطکاک بسیار زیاد آن اشاره کرد. این گریس دارای ترکیبی از مدرن ترین روان کننده های جامد می باشد. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد.

مولیکوت 1000 دارای خاصیت ضد سایش و ضد خوردگی بسیار خوبی می باشد.

این ویژگی باعث استفاده فراوان از این محصول شرکت molykote در دیسمبل کردن قطعات بسیار حساس صنعتی که در دمای بالا کار می کنند شده است. از ترکیبات اصلی molykote 1000 paste grease می توان به فلزات پودری و روغن های مینرال اشاره کرد.

عاری بودن از سرب و نیکل ویژگی برجسته مولیکوت 1000می باشد. این گریس صنعتی قابلیت تحمل فشار و دمای بسیار بالا را دارد. از کاربردهای دیگر گریس 1000 مولیکوت در اتصالات سرسیلندر و سر پیچ ها، ماشین آلات قالب گیری، اتصالات پیچ و مهره ای،سانتریفیوژها و صنایع گسترده پلاستیک می باشد.

کاربرد مولیکوت 1000:

مناسب برای پیچ و مهر هایی که در دمای بالا تا 650 درجه سانتی گراد (1202 درجه فارنهایت) و در محیط خورنده قرار دارند که پس از مونتاژ و عملیات اولیه، باید دوباره باز یا بسته شوند می باشد. به عبارتی دیگر قبل از اینکه تنشی در محیط ایجاد شود و یا شروع مار صورت بگیرید گریس مولیکوت 1000 توانایی آن را دارد که با ایجاد ضریب اصطکاک به حداقل یا صفر شرایط را در محیط یکنواخت سازد.

برای پیچ و مهره های سرسیلندر ، پیچ های سر نازل ماشین های قالب گیری تزریق پلاستیک ، اتصالات پیچ و مهره در صنایع شیمیایی و همچنین برای حلقه های کشش سانتریفیوژها استفاده می شود.

روش استفاده:

قبل از استفاده از molykote 1000 paste grease باید محل اتصالات کاملا تمیز شود و عاری از هر گونه چربی و گرد و غبار باشد. بیش از 75 سال است که مهندسان صنایع مختلف در سراسر جهان، به منظور اعمال روانکاری و صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق کاهش اصطکاک و سایش،

از محصولات شرکت داوسیلیکون (dowsilicones) که با نام تجاری مولیکوت (molykote) عرضه می شود استفاده می کنند. بیشترین استفاده از گریس مولیکوت در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی و پالایشگاهها می باشد.

محصولات شرکت مولیکوت، در تمام دنیا شناخته شده و از نظر فنی بسیار قابل اعتماد می باشند. محصولات MOLYKOTE برای بهینه ‌سازی روانکاری، کاهش و صرفه جویی مصرف انرژی طراحی شده اند و توسط کارشناسان مطرح بین المللی در حیطه خدمات روانکاری تایید شده اند.

برند مولیکوت با سابقه و تجربه 75 ساله جزو سرآمدترین محصولات صنعتی دنیا می باشد.

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 0 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه
پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها