گریس (هادی) کنتاکت پایه مس مولیکوت Molykote HSC Plus

Molykote HSC Plus Grease 1 KG

7049

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

1524

ﺑﺮﻧﺪ:

Molykote

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

گریس
قیمت : 3,750,000 تومان

گریس  هادی (رسانای پایه مس) مولیکوت آلمانی اصل

گریس کنتاکت

1 کیلوگرم

تعداد

  • موجود در انبار
  • ارسال به سراسر ایران
  • تضمین کیفیت کالا
  • سوالی دارید؟
  • دیدگاه خود را وارد کنید
توضیحات

گریس مولیکوت HSC Plus یا Dow MOLYKOTE™ HSC Plus Paste نوعی روانکار جامد رسانای برق خمیری بر پایه مس بدون سرب و نیکل است. از این محصول جهت روانکاری اتصالات فشارقوی و روانکاری رسانای الکتریسیته استفاده میشود و مناسب ترین فرمول برای استفاده در سوئیچ ها و کنتاکت های الکترونیکی و فشار قوی میباشد و همچنین در اتصال های فلزی مانند پیچ و مهره هایی که در معرض دما های بسیار بالا تا 1100 درجه سانتیگراد هستند استفاده می شود. این گریس برای روانکاری اتصالات با سرعت پایین و دمای بالا و خورندگی بالا بسیار مناسب است. هم چنین از این محصول در پیچ، مهره و گل میخ های توربین های گازی و بخار، گل میخ های توبوچارجر های موتور های دیزلی و اتصالات مختلف در نیروگاه های شیمیایی و پتروشیمی استفاده می شود. از ویژگی های این محصول منحصر به فرد می توان به فعالیت در دما های بسیار بالا، تحمل فشار زیاد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی و رسانایی الکتریکی خوب اشاره کرد. این گریس دارای ترکیبی از مدرن ترین روان کننده های جامد می باشد. این محصول تحت لیسانس آمریکا و ساخت کشور آلمان می باشد.

گریس هادی "گریس کنتاکت" یک کیلویی مولیکوت آلمان

این محصول ( گریس و روان کننده فلزات مولیکوت MOLYKOTE HSC Plus Paste ) برای اتصالات فلز به فلز به صورت روانکار رسانای الکتریسیته که در معرض دما های بالا و تماس با یکدیگر باشند و همچنین برای روان سازی سطوح با سرعت حرکت آهسته مناسب می باشد.

فرمولاسیون عاری از هرگونه سرب یا نیکل این محصول، قابلیت کارایی در دماهای پایین و بالا (از 30- تا 1100+ درجه سانتی گراد) را فراهم ساخته و حتی در صورت قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض دماهای بالا، باز هم امکان باز و بسته شدن بدون مشکل را به آنها می بخشد.

به علت کارایی تحت اجسام سنگین و همچنین دارا بودن قدرت بالای حفاظت از سایش و خورندگی، این محصول گزینه مناسبی برای بیرینگ ها، کلمپ ها، لولا ها، ریل ها، پیچ و مهره ها بوده و می توان به عنوان گریسی قدرتمند برای اجزای رسانای الکتریکی از آن استفاده کرد.

 

 مزایای استفاده از گریس و روان کننده فلزات مولیکوت :

 قابل استفاده و کارایی در دماهای پایین و بالا
 حفاظت بالا در برابر خوردگی و سایش، به خصوص در برابر اجسام سنگین
 از هرز شدن رزوه ها، در اثر قرار گرفتن در معرض دماهای بالا جلو گیری میکند
 دارای قابلیت رسانایی الکتریکی قوی
 مقاومت حرارتی: 30- تا 1100+ درجه سانتی گراد
 اجازه باز شدن آسان به اتصالات حتی پس از قرار گرفتن در معرض دماهای بالا
 رسانایی الکتریکی عالی
 محافظت در برابر خوردگی

امتیاز و دیدگاه کاربران

جمع بندی


5
از 5
از مجموع 1 امتیاز
دیدگاه خود را در مورد این محصول بیان کنید
افزودن دیدگاه

خریدار


1402/10/15
امتیاز 

جنس اصلی


این گریس ها چند مدل تقلبی داخل بازار داره که من بالاخره موفق شدم از ابزارکیا نمونه اصلی تاریخ مصرف دار تهیه کنم ممنون از سایت خوبتون

add

کیفیت عالی

add

جنس اورجینال

پرسش و پاسخ
پنل پرسش
پرسش خود را در مورد این محصول بیان کنید
ثبت پرسش
برچسب ها